بسم الله الرحمن الرحیم «سُبْحانَ الَّذِی أَسْری بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ

بسم الله الرحمن الرحیم

«سُبْحانَ الَّذِی أَسْری بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ»

روز #قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و #اتحاد دنیای اسلام است.

روز قدس یادگار ماندگار و از تدابیر اندیشمندانه وژرف نگری های سیاسی و جهانشمول حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده‌ نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.

آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به عنوان «روز قدس»، روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان عالم علیه جبهه کفر و الحاد و ظلم و اشغالگری است ، روز برائت و اعلام نفرت مسلمان و آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی بزرگ آن شیطان بزرگ است.

ملت همیشه در صحنه ایران و مردم فهیم وسرافراز شهرستان طبس به نشانه سرکوب ستم و در حمایت از آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکیدات معظم له و با همراهی مسئولان، امسال نیز در راهپیمایی روز قدس، سنگ‌تمام خواهند گذاشت و برائت خود از جرثومه‌های فساد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در زمین بویژه اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار را اعلام خواهندنمود .

اینجانب به نوبه خود از مردم فهیم و مومن شهرستان طبس به ویژه خانواده بزرگوار و معظم شهدا ،جانبازان ،ایثارگران ،فرهنگیان و دانشجویان ،صنعتگران و کارگران،ورزشکاران بسیجیان همیشه در صحنه و مسئولین دعوت می نمایم همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این راهپیمایی بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

مهدی مرادی
رییس شورای اسلامی شهرستان طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:Mahdi
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن