⚫️بیانیه کانون بسیج حقوق دانان شهرستان طبس به مناسبت ارتحال

⚫️بیانیه کانون بسیج حقوق دانان شهرستان طبس به مناسبت ارتحال امام امت و قیام ۱۵ خرداد

▪️امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد که طلایه‌دار بسط و نشر ارزش‌های اصیل اسلامی است
▪️۱۴ خرداد ماه سالروز عروج آسمانی ابر مردی از تبار پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و رهبری سترگ، که به پشتوانه ملتی غیور، بزرگ ترین رویداد قرن ۲۰ را رقم زد و عارفی وارسته که سلوک و نجواهای عارفانه با پروردگارش همواره زبانزد نزدیکان و یاران ایشان بوده و است و نیز پیشوایی دلسوز و مهربان برای مظلومان و ستم دیدگان جهان بود.
▪️جامعه حقوقی نیزدر روز ۱۴ خرداد ماه درکنار دیگر آحاد با حضور در مراسم سالروز ارتحال امام راحل عظیم الشأن (قدس سره)بار دیگر با آرمان های خمینی کبیر(ره) تجدید میثاق خواهند نمود.
▪️اما رخداد دیگر این روزها سالروز قیام خونین مردم شجاع و و لایت مدار شهر مقدس قم در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است که بنا به فرموده حضرت امام روح الله(ره) تا ابد عزای عمومی است.
▪️بدون تردید قیام ۱۵ خرداد مردم شریف قم و به خاک و خون کشیده شدن تعدادی از مردم شریف قم سرآغاز نهضتی بود که در سال های بعد در قامت انقلاب اسلامی خود را نشان داد.
▪️قیام خونین ۱۵ خرداد که به برکات همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت نه تنها موجبات سست شدن پایه های حکومت ستم شاهی را فراهم کرد بلکه زمینه احیا تمدن بزرگ اسلام در جهان را هموار ساخت.
▪️این ملت، پیمانی استوار با امام عزیز خویش بسته است و آن حفظ نظام است که به فرموده حضرتش از اوجب واجبات و پشتیبانی از ولایت فقیه، تا اینکه آسیبی به مملکت وارد نشود.
▪️ملت غیور و بزرگ ایران همواره در عرصه های مختلف به جهانیان اثبات نموده اند که ذره ای برای حفظ و حراست از این نظام الهی کوتاهی ننموده و به رغم همه دشمنی ها و دد منشی های دشمنانش همچون کوه ایستاده است.
همچنین در دفاع و پشتیبانی از اصل ولایت فقیه و مصداق شایسته آن همواره آماده بوده اند.
▪️از خداوند متعال سپاسگزاریم که پس از تحمل داغ سنگین فراغ از امام امت، رهبری حکیم، آگاه، شجاع و هوشیار همچون حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) نصیب این ملت گردید تا این انقلاب را به سر منزل مقصود برساند.
◾️کانون بسیج حقوق دانان شهرستان طبس ضمن بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین ١۵ خرداد، امیدوار است بتواند برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نماید.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن