‍ ‍ ‍ پروژه #حذف_آبنماهای محور ده محمد-بردسکن در دستور

‍ ‍ ‍ پروژه #حذف_آبنماهای محور ده محمد-بردسکن در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس صبح امروز جعفر شهامت مدیر کل راهداری استان در دیدار با شیردل بخشدار دستگردان و شورای شهرستان بیان داشت: به علت تعدد آبنماهای محور ده محمد تا حدفاصل انتهای حوزه راهداری شهرستان طبس (کیلومتر۹۵ محور بردسکن) و ضریب حادثه خیزی برخی از آبنماهای موجود ضرورت حذف و تبدیل برخی از این آبنماها به ابنیه فنی پل بمنظور ایمن سازی تردد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پروسه تبدیل آبنما به ابنیه فنی پل در کیلومتر ۴۵ محور عشق آباد-بردسکن با برآورد هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال مراحل انعقاد قرارداد با پیمانکار و اجرای پروژه بصورت امانی-پیمانی را طی می کند.

مهندس شهامت ادامه داد: بدنبال بارندگی ها در اسفند و فروردین ماه گذشته و جاری شدن سیلاب با حجمی به مراتب فراتر از تحمل پل لوله ای محور ده محمد – عشق اباد (مقابل روستای امیر آباد) شاهد تخریب و آب بردگی مقطعی از جاده بودیم که سریعا نسبت به انسداد مسیر و احداث راه انحرافی به عنوان راهکاری کوتاه مدت جهت بازگشایی مسیر اقدام گردید.

وی افزود: هم اکنون فرآیند بازسازی جاده مذکور از جهت رویه آسفالتی و همچنین احداث یکدستگاه پل دیگر در مقطع تخریب شده ضمن انعقاد قرارداد با پیمانکار بصورت امانی – پیمانی آغاز گردیده که امید می رود طی دو ماه آینده به اتمام برسد.

مهندس شهامت در ادامه گزارشی از خسارات وارده بر اثر سیل به راه های حوزه استحفاظی شهرستان و عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس جهت بازسازی مسیرها ارائه نمود.

روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طبس

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن