‍ گزارشی اجمالی از اولین سفر کاری با خیر

‍ گزارشی اجمالی از اولین سفر کاری با خیر و برکت سرپرست محترم شرکت مخابرات منطقه خراسان جنوبی به همراه مدیر محترم تجاری به شهرستان طبس.در هفته ای که گذشت.

✅دیدار سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی با سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس
به گزارش اداره مخابرات شهرستان طبس ،سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی با سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان و همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم آن شهرستان دیدار کرد.
آذری نصرآباد سرپرست مخابرات منطقه،در این دیدار ضمن بیان چشم انداز و برنامه های پیش روی مخابرات استان و شهرستان، از تفویض اختیار کامل به رئیس اداره طبس جهت تصمیم گیری در جلسات شهرستانی خبر داد .
خلیلی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان ضمن تبریک انتصاب مهندس آذری به سمت سرپرست جدید مخابرات منطقه خراسان جنوبی، از حضور وی در شهرستان تقدیر و تشکر نمود.
در راستای این سفر آذری سرپرست مخابرات منطقه با رئیس مخابرات آن شهرستان و همراهان به دیدارحجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه معزز شهرستان طبس رفتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ضمن خوشامدگوئی و تقدیر از عملکرد مخابرات منطقه خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به رشد جهانی و پیشرفت های سریع تکنولوژی، پیشرفت های ما در عرصه مخابرات و ارتباطات باید همگام با سایر کشورهای پیشرو در جهان باشد.
وی در ادامه افزود: با توجه به خصوصی سازی شرکت مخابرات، عملکرد این شرکت با حساسیت بیشتری مورد بررسی قرار می گیرد و لذا می بایست در تصمیم گیری ها و همچنین اجرای برنامه ها، به گونه ای عمل شود که انتظارات مردم به نحو مطلوب بر آورده گردد.

دیدار و تکریم پیشکسوت مخابراتی. جانباز دفاع مقدس آقای احمدرضا اختیاری در منزل ایشان

بازدید سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی از اداره مخابرات شهرستان طبس به همراه مدیر تجاری با همکاران رسمی، قراردادی، پیمانکاری و بازنشستگان و مخابرات شهرستان طبس در سالن ویدئوکنفرانس دیدار وگفتگو نمود. حسن آذری نصرآباد سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی ضمن دیدار وگفتگو با همکاران مخابرات شهرستان طبس در جریان مسائل و روند فعالیت های آنان قرار گرفت و ضمن تشکر از تلاش و کوشش همکاران ، ارائه سرویس های مناسب و خدمت رسانی بموقع به مشتریان را از اولویت های کاری کارکنان برشمرد.
ایشان همچنین تصریح نمود با توجه به اینکه رضایتمندی مردم از مهمترین شاخص های مدنظر هر سازمان می باشد. امید است با تلاش و جدیت بیشتر در این راستا گام برداریم. و ادامه داد:مخابرات با گام نهادن در مسیرهای تازه و جدید و با اتکا به توانمندیهای داخلی در رسیدن به افق های روشن ، پیشتاز نوآوری های جدید خواهد بود.

آذری اشاره ای به حضور بازنشستگان در جمع نمود وافزود: همکاران بازنشسته را از برکات مخابرات دانست که جوانی و عمر خود را با کمترین امکانات آن زمان با تلاش و فداکاری و ایثار صرف خدمت صادقانه به اداره و در نهایت مردم عزیز نموده و در حال حاضر هر خدمتی که نیاز باشد باید برای این عزیزان فراهم سازد.
✅وی در ادامه سفر خود ضمن بازدید از مخابرات این شهرستان، چگونگی توسعه و تجهیز زیر ساخت های ارتباطی و مخابراتی آن را مورد بررسی قرار داده و بر اجرای دقیق و سریع رفع مشکلات زیرساختی توسط همکاران فنی مخابرات تاکید کرد.
✅ در پایان سرپرست مخابرات منطقه، درحاشیه این سفر بازدید میدانی از دفاتر پیشخوان دولت و واحدهای مهمانسرای مخابرات طبس داشت و دستور رسیدگی و تجهیز مهمانسراها به صورتی که در شان همکاران مخابراتی باشد خواستار شد.

✍اداره مخابرات شهرستان طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن