برگزاری جلسه ساماندهی مراکز تماس و امور مشتریان مخابرات منطقه

برگزاری جلسه ساماندهی مراکز تماس و امور مشتریان مخابرات منطقه خراسان جنوبی
سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی در جلسه ای که با حضور مدیران وکارشناسان مربوطه در حوزه فروش و خدمات پس از فروش مخابرات منطقه و پیمانکار ونمایندگان نیروهای پیمانکار تشکیل شده بود شرکت کرد و از نزدیک مشکلات و خواسته های مربوطه را بررسی نمود.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، حسن آذری نصرآباد سرپرست مخابرات منطقه ،در جمع پیمانکار و نماینده ۲۰۲۰ و۱۱۸ مراکز پاسخگویی امور مشتریان،ضمن قدردانی از زحمات همکاران پر تلاش در پاسخگویی دقیق به مشتریان، تاکید بر اهمیت همدلی و همکاری پرسنل مخابرات جهت موفق شدن اهداف عالیه شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: اولین رویکرد ما در حال حاضر سرمایه انسانی است و امیدواریم با کمک و همراهی پرسنل و مدیران مسائل و مشکلات این حوزه را حل کنیم.
آذری بیان نمود: توجه و اهمیت نیروی انسانی، شایسته سالاری ،رفاهیات کارکنان و تجاری سازی از اولویت های اصلی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران است، پس بنابراین ضمن تاکید بر اهمیت نقش سرمایه انسانی در پیشرفت مخابرات منطقه خراسان جنوبی اظهار داشت: عزم جدی جهت حل مشکلات رفاهی ودغدغه های همکاران تلاشگر وجود دارد و امیدوارم با بر طرف شدن موانع، به زودی شاهد محقق شدن خواسته ها و انتظارات نیروهای پرتلاش در مخابرات باشیم.
سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی در ادامه: به طرح تکریم ارباب رجوع اشاره نمود و مشتری را سرمایه شرکت عنوان کردو ارائه سرویس های مناسب و خدمت رسانی بموقع به مشتریان از اولویت های کاری کارکنان برشمرد و خاطر نشان کرد : در فضای کسب و کار امروزی و بحث رقابت در ارائه سرویس های با کیفیت ،مشتری به عنوان رکن اساسی و محور اصلی فعالیت های مخابرات مطرح است و بهترین راه جذب و حفظ مشتری به دست آوردن رضایت آنان است.
وی اظهار امیدواری نمود: با تلاش و جدیت بیشتر در راستا رضایت مشتریان وکیفیت سرویس های مخابراتی با کمک همکاران تلاشمان را مضاعف نماییم. و ادامه داد: مخابرات با گام نهادن در مسیرهای تازه و جدید و با اتکا به توانمندیهای داخلی در رسیدن به افق های روشن ، پیشتاز نوآوری های جدید خواهد بود.
آذری در ادامه، شناسایی نیازها و توقعات مشتریان را یکی دیگر از مباحث مهم ارزیابی کرد و افزود: باید به خواسته های مشتریان اهمیت داد و بتوانیم سرویس های مورد نیاز آنها را فراهم نماییم که این امر با توجه به زیرساخت های اساسی که در سطح مخابرات منطقه وجود دارد قابل ارائه می باشد.
وی اظهار داشت: با همدلی و دلسوزی میتوان یک مجموعه موفقی داشت طوری که همه مجموعه و خانواده مخابرات احساس مسئولیت داشته باشد و بتوانیم مطابق برنامه تدوین شده به اهداف مورد نظر شرکت مخابرات ایران برسیم .
در پایان جلسه نمایندگان نیروهای پیمانکار مشکلات و دغدغه های اساسی خود را بصورت شفاف با سرپرست منطقه در میان گذاشته و ایشان دستورات لازم جهت رفع این مشکلات به حوزه های مربوطه ابلاغ نمود.
روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن