حجه الاسلام تکمیلی : ما پیشرفت کرده‌ایم و پیشرفت هم

حجه الاسلام تکمیلی : ما پیشرفت کرده‌ایم و پیشرفت هم خواهیم کرد اما هیچگاه زیر بار مذاکره ذلیلانه با آمریکا نخواهیم رفت

✅حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه بخش دستگردان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا بیان داشتند تحریم رهبر انقلاب و فرماندهان نظامی و یا تهدید به تحریم وزیر امور خارجه، هم نشانه حماقت و هم استیصال آمریکا در برابر  اراده ملت ایران است.
✅امام جمعه عشق‌آباد آمریکا را جنایتکار و مستکبر خواندند و بیان داشتند ما بدون آمریکا پیشرفت کرده‌ایم و در آینده هم پیشرفت خواهیم کرد اما هیچگاه زیر بار مذاکره ذلیلانه با چنین دولتی نخواهیم رفت.

✅حجت الاسلام تکمیلی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه این نهاد با برکت را نماد اقتدار و عدالت در جمهوری اسلامی دانستند و بیان داشت باید  هر مجرمی که به بیت المال دست اندازی میکند و یا امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه را با اشاعه فساد و فحشا به خطر می‌اندازد و یا با توزیع مواد مخدر سلامت خانواده ها را تهدید می‌کند و در فضای مجازی به فساد و شایعه دامن می زند، احساس ناامنی کند ولی در مقابل مردم باید بدانند و احساس کنند که قوه قضاییه پشتیبان و پناهگاه آنان است.

✅حجت الاسلام تکمیلی با اشاره به روز صنعت و معدن توجه بیشتر مسئولین به معادن بخش دستگردان را خواستار شدند

✅ امام جمعه عشق آباد بیان کردند متاسفانه از ظرفیت کامل معادن در بخش دستگردان استفاده نشده و همچنین این عرصه مبتلا به دلالان و غارتگران شده است که نتیجه آن پرونده های متعدد قضایی در دادگاه است.

تقاضای ما این است که در بخش دستگردان نمایندگی صنعت و معدن داشته باشیم که هم پیگیری فعال سازی معادن غنی دستگردان باشند و هم جلو دست اندازی به بیت المال گرفته شود
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن