جوانفکر مشاور رسانه ای احمدی نژاد در پاسخ به رسانه

جوانفکر مشاور رسانه ای احمدی نژاد در پاسخ به رسانه های حامی دولت نوشت :

ناجوانمردی به روش اصلاح طلبان

«پرویز کاظمی» که فقط ده ماه سمت وزیر رفاه در دولت نهم را در اشغال خود داشت و از دولت اخراج شده بود، این روزها به برخی اتهامات سنگین مالی در دادگاه مورد محاکمه قرار گرفته است.

اتهامات مالی کاظمی به سالهای ریاست وی در هیات مدیره بانک سرمایه و عضویت در هیات امنای صندق ذخیره فرهنگیان طی سالهای ۹۲ تا ۹۵ و در دولت آقای روحانی مربوط می شود.

طی سالهای گذشته جریان اصلاح طلب و حامی دولت آقای روحانی، بوق های تبلیغاتی خود را در اختیار پرویز کاظمی قرار داد و با انجام مصاحبه های مختلف، اظهارات تند و بی پایه و اساس او علیه دکتر احمدی نژاد را در سطحی وسیع منتشر کرد.

اکنون که پرونده تخلفات کاظمی در دست رسیدگی قضایی قرار گرفته است، همان رسانه ها بدون توجه به عملکرد سالهای اخیر خود در سوء استفاده از این فرد برای تشویش و تخریب افکار عمومی، پیوسته از وی به عنوان وزیر رفاه در دولت قبل یاد می کنند.

هدف از این بزرگنمایی کودکانه آن است که بر اصل وقوع تخلف در دولت کنونی سرپوش گذاشته شود.

با فرض صحت اتهامات مالی پرویز کاظمی، باید پذیرفت که او در دولت قبل جرات یا فرصت هرگونه سوء استفاده مالی را پیدا نکرد اما با مزه پرانی های مضحکش علیه دولت قبل و دکتر احمدی نژاد، توانست اعتماد مقامات دولت یازدهم را به خود جلب کند و در جایگاه ریاست هیات مدیره بانک سرمایه و عضویت در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، مرتکب تخلفات و سوء استفاده های مالی شود.

در واقع ریشه این فساد مالی را باید در کینه توزی و مخالفت کور مقامات دولت آقای روحانی علیه دولت مردمی و خدمتگزار دکتر احمدی نژاد جست و جو کرد.

رسانه های اصلاح طلب در ادامه اقدامات ناجوانمردانه خود و برای بزرگنمایی نقش پرویز کاظمی در دولت قبل، به بیان یک دروغ آشکار نیز متوسل شده و ادعا کرده اند که دکتر احمدی نژاد به هنگام معرفی وی به مجلس شورای اسلامی برای تصدی پست وزارت رفاه گفته است: «خدا کاظمی را به من معرفی کرده‌است» ، در حالی با مراجعه به متن مذاکرات مجلس مندرج در صفحه ۳۵ روزنامه رسمی شماره ۱۷۷۰۵، مشخص می شود که این ادعا کذب محض است.

گفتنی است پرویز کاظمی دو بار در دولت آقای خاتمی به عنوان مدیر نمونه صادراتی و کارفرمای نمونه معرفی و تشویق شده بود.
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن