✅✅ نقد مسئول،حق خبرنگار امام جمعه طبس در دیدار با

✅✅ نقد مسئول،حق خبرنگار

امام جمعه طبس در دیدار با خبرنگاران، نقد مسئولان را حق خبرنگار برشمرد و به مسئولان توصیه کرد خادم ملت باشید و شفاف توضیح دهید و خبرنگاران را برای نقدشان توبیخ نکنید

اصحاب رسانه طبس پیش از ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار در دیداری با امام جمعه به ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند و درد دل خود را برای پدر معنوی شهر بازگو کردند

در این دیدار صمیمی که خبرنگاران از اقشار مختلف و احزاب مختلف سیاسی حضور داشتند، حجت الاسلام محمدی گوش شنوای درد دلها، خواسته ها، آرزوها و خاطرات تلخ و شیرین خبرنگاران شد تا این دیدار نیز به خاطره ای شیرین تبدیل شود.

وی همچنین با اشاره به سالروز حادثه دلخراش سقوط هواپیمای طبس یاد و خاطره آن مسافران سفر کرده را گرامی داشت

امام جمعه طبس در ادامه سخنانش گفت: امروز به همت خبرنگاران فضای همدلی و وفاق در جامعه حاکم است .

او با تاکید بر این که شعار اصلاح طلبی و اصولگرایی کهنه شده و طبق فرمایش رهبری ما همه، اصلاح طلبِ اصولگرا هستیم  گفت: همه ما سرباز نظام هستیم و برخی رسانه ها با بایکوت خبری یک سلیقه سیاسی خاص به حرفه خود خیانت میکنند .

او افزود: تنها خط قرمز خبرنگاران صرفا اسلام، انقلاب، ولایت و ارزشهای انقلاب است و بهتر است خبرنگاران بر حزب خاصی تعصب نداشته باشند و با احترام به سلایق مختلف سیاسی کار خود را در مسیر درست پیش ببرند.

حجت الاسلام محمدی گفت: در وادی خبر، خبرنگار به دنبال واقعیت هاست . هرکس ممکن است تحلیلی از یک خبر داشته باشد اما اصل خبر آن چیزی است ک مطابق واقعیت باشد و با تحلیل متفاوت است .

وی با اشاره به درد دل خبرنگاران در خصوص این مطلب که برخی مسئولان نسبت به مردم احساس آقایی دارند و خود را خادم ملت نمی دانند و در برابر نقد ها جبهه گیری میکنند و گاهی مشکلاتی برای خبرنگاران به وجود می آورند افزود: این یک خطای بزرگ است، دیدگاه اسلام به مسئول ، نگاه خدمتگزار بودن است . نقد حق خبرنگار است.

امام جمعه طبس تاکید کرد : مراقب باشیم جای سائل و مسئول جابه جا نشود ، هر مسئول در حیطه کار خود باید پاسخگوی مردم باشد، مسئولان باید شفاف گزارش عملکرد خود را ارائه کنند و از نقد نترسند چرا که نقد سبب رشد و بالندگی آنان است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به سختی ها و مشکلات حرفه ی خبرنگاری گفت: هر کاری سختی هایی دارد اما عشق و علاقه انسان را در وادی خود به حرکت وا می دارد و خبرنگاران هم از این قاعده مسثتنی نیستند.

✍فاطمه ابوالحسنی رحمانی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن