بسم الله الرحمن الرحیم طلوع خورشید علم آموزی در صبحدم

بسم الله الرحمن الرحیم
طلوع خورشید علم آموزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت دانش آموزان است.
آغاز سال تحصیلی را به تمامی دانش آموزان  و دانشجویان شهرستان طبس   تبریک می گویم و امیدوارم بارقه های امید که بر آسمان علم آموزی این شهرستان باریدن گرفته، تداوم یابد.
تقارن شروع سال تحصیلی با ماه محرم و هفته دفاع مقدس، اتفاق مبارکی است و آموختن را با رشادت های سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش و شهد شیرین ایثار و شهادت، مزین می کند.
دانش آموزان و دانشجویان به خوبی آگاه هستند برای استقلال این کشور و پایداری انقلاب اسلامی، باید بخوانند و بی‌آموزند تا دست نیاز به سمت کسی دراز نکنیم و با استفاده از ظرفیت های این مرز و بوم، به جای واردات علم و دانش و کالا، در خط صادرات این محصولات قرار گیریم.
در آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک این جشن بزرگ، فرصت را غنیمت شمرده، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از کارکنان آموزش و پرورش، اساتید، معلمان که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم، خلاق و پایبند به ارزشها و اخلاق، گامهای مؤثری بر می دارند، اعلام دارم.
همچنین تبریک ویژه خود را به قدوم معصومانه نوگلان و شکوفه های نورسته کلاس اولی ها تقدیم می دارم، امیدوارم با توکل بر خداوند منان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و تاسی به تلاش های دست اندرکاران امر آموزش و پرورش، با همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر، دانش آموزان تلاشگر و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نهادهای فرهنگی اجتماعی شهرستان طبس، بتوانیم موجبات عزت، سرافرازی کشور را فراهم آوریم.

مهدی مرادی رییس شورای اسلامی شهرستان طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:Mahdi
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن