محمود ملکی شهردار عشق آباد, با ارسال پیامی فرا رسیدن

محمود ملکی شهردار عشق آباد, با ارسال پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت .

متن پیام ارسالی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بدون شک بخش عظیمی از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منبعث از رشادت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه روزی سبز پوشان نیروی انتظامی است که به عنوان مظهر اقتدار کشور خاضعانه و با از خود گذشتگی، امنیت این موهبت الهی و ارزشمند را برای ملت عزیز ایران به ارمغان آورده اند.
امنیت بسترساز ایجاد امید به زندگی است که بر هر چیز دیگر مقدم بوده و با استناد به آیات نورانی قرآن کریم، می توان گفت امنیت یکی از ارکان اساسی رشد و پیشرفت کشور محسوب می شود و در نبود آن، حتی با وجود توانایی و انگیزه‌ در میان افراد مختلف جامعه، امکان فعالیت های متنوع اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و خدماتی از بین می‌رود.
بی تردید امنیت و آرامش امروز شهر عشق آباد ، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان ، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه این شهرستان مهیا شده است.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته ناجا را به فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان و بخش دستگردان و کارکنان خدوم و زحمتکش این مجموعه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روزافزون همه عزیزان ولایتمدار نیروی انتظامی را از درگاه پروردگار متعال خواستارم. ‏

توفیق رفیق راهتان و ایزد منان نگهدارتان باد
محمود ملکی -شهردار عشق آباد
مهرماه ۱۳۹۸
@eshkabar
ارسال شده توسط:t ilkhani
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن