‌پیام تبریک محمود ملکی (شهردار عشق آباد) به مناسبت فرارسیدن

‌پیام تبریک محمود ملکی (شهردار عشق آباد) به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی
محمود ملکی شهردار عشق آباد, با ارسال پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت .

متن پیام ارسالی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بدون شک بخش عظیمی از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران منبعث از رشادت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه روزی سبز پوشان نیروی انتظامی است که به عنوان مظهر اقتدار کشور خاضعانه و با از خود گذشتگی، امنیت این موهبت الهی و ارزشمند را برای ملت عزیز ایران به ارمغان آورده اند.
امنیت بسترساز ایجاد امید به زندگی است که بر هر چیز دیگر مقدم بوده و با استناد به آیات نورانی قرآن کریم، می توان گفت امنیت یکی از ارکان اساسی رشد و پیشرفت کشور محسوب می شود و در نبود آن، حتی با وجود توانایی و انگیزه‌ در میان افراد مختلف جامعه، امکان فعالیت های متنوع اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و خدماتی از بین می‌رود.
بی تردید امنیت و آرامش امروز شهر عشق آباد ، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان ، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه این شهرستان مهیا شده است.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته ناجا را به فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان و بخش دستگردان و کارکنان خدوم و زحمتکش این مجموعه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روزافزون همه عزیزان ولایتمدار نیروی انتظامی را از درگاه پروردگار متعال خواستارم. ‏

توفیق رفیق راهتان و ایزد منان نگهدارتان باد
محمود ملکی -شهردار عشق آباد
مهرماه ۱۳۹۸

http://eshghabadcity.ir/ p=868

شهرداری عشق آباد

@eshkabar
ارسال شده توسط:اݕۅطاݪݕ ږۻایے
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن