قابل توجه اعضا محترم زیتون کارو همشهریان گرامی فروشگاه شرکت

قابل توجه اعضا محترم زیتون کارو همشهریان گرامی

فروشگاه شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی واقع در بلوار امام رضا(ساختمان شماره ۲جهادکشاورزی) از شنبه مورخ ۱۷ مهرماه آماده دریافت زیتون باغداران و همشهریان جهت استحصال روغن می باشد. لذا ضروری است قبل از برداشت زیتون به نکات زیر توجه و جهت دریافت وقت به شماره ۰۹۱۳۲۵۱۰۰۴۲ تماس حاصل نمایید.
۱- زمان مناسب برداشت زیتون روغنی هنگامی است که غالب میوه از رنگ سبز به رنگ ارغوانی تغییر رنگ داده باشد.
۲- محصول جمع آوری شده باید کاملا تمیز و عاری از هر گونه شاخ و برگ بوده و جهت انتقال از سبدهای میوه مناسب استفاده گردد. لذا به جهت رعایت مسائل بهداشتی از تحویل زیتون در کیسه‌ های نایلونی و … به دلیل احتمال تخمیر و کپک زدگی خودداری می گردد.
۳- به دلیل اینکه زیتون در کوتاه ترین زمان ممکن پس از برداشت می بایست روغن کشی شود ضروری است قبل از برداشت هماهنگی لازم جهت دریافت نوبت انجام گردد.
۵- با توجه به ظرفیت دستگاه، حداقل ۱۰۰ کیلوگرم زیتون برای شروع فرآیند روغن کشی در هر شیفت کاری مورد نیاز می‌باشد. بنابراین زیتون های تحویلی کمتر از این مقدار به ناچار با دیگر زیتون ها مخلوط و روغن احصاء شده به تناسب وزن زیتون دریافتی، تحویل خواهد شد. لذا به جهت احتمال تداخل کیفیت (با توجه به نوع زیتون تحویلی) توصیه می‌شود از درخواست روغن گیری برای مقادیر وزنی کمتر خودداری نمایید.
۶- ساعت کاری کارگاه از ساعت ۷ الی ۱۴ خواهد بود.

نظام صنفی کارهای کشاورزی ومنابع طبیعی شهرستان طبس
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن