حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه محترم عشق اباد

حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه محترم عشق اباد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ارتحال جانسوز پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام انقلاب اسلامی را جلوه‌ای از نهضت جهانی رسول گرامی اسلام دانستند و بیان داشتند همانطور که اسلام در زمان واقعی شد که جهالت و شرط همه عالم را فرا گرفته بود انقلاب اسلامی نیست اگرچه دردوران مدرن ولی در عصر جهالت و الحاد و گمراهی صورت گرفت و توانست همچون جریان زلالی الهام بخش و نجات بخش ملت‌های آزاده باشد.

امام جمعه عشق آباد در بخش دیگری از سخنان خود نگاه انقلابی را دارای دو عنصر خدمت به مردم و توجه به ارزش‌های اسلامی و انقلابی دانستند و بیان داشتند: اگر چنین نگاهی در میان مسئولین باشد، حاشیه سازی و دو قطبی سازی وجود نخواهد داشت.

امام جمعه دستگردان طرح مباحثی مانند رفراندوم، حضور زنان در ورزشگاه، Fatf و غیره با هدف دو قطبی سازی دانستند و تقاضا کردند مسئولین به فکر مشکلات مردم باشند و از طرح چنین مباحثی بپرهیزند چراکه مردم از این گونه مباحث خسته شده اند.

امام‌جمعه عشق آباد به مناسبت روز #وقف از مردم خواستند موقوفات خود را به سمت نیازهای جدید جامعه مانند نیازهای بهداشتی، درمانی، ازدواج، فرهنگی و قرآنی سوق بدهند. و در این زمینه حتما مشاوره داشته باشند.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن