رئیس دادگاه  عمومی بخش دستگردان هفته بسیج را تبریک گفت حسن

رئیس دادگاه  عمومی بخش دستگردان هفته بسیج را تبریک گفت

حسن زاده ریاست دادگاه عمومی عشق اباد  طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش عشق اباد خبر و به نقل از روابط عمومی دادگاه  عشق اباد  در بخشی از  پیام حسن زاده ریاست دادگاه عمومی بخش دستگردان آمده است:

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه و مخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

بسیج یک منظومه فکری است که در همه عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، نیل به اهداف بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می‌سازد.

بسیجیان از جان گذشتگانی هستند که در هولناکترین لحظات زندگی، بی اعتنا به نام و نان، از مال و منال بریده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را در نوردید و با مدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند.

اینجانب با تبریک هفته بسیج به خصوص به جناب سروان خدابخشی فرمانده بسیج ناحیه ۲مقاومت مالک اشتر دستگردان و به همه بسیجیان سرافراز، مداومت در پیمون راه شهدای والامقام را از خداوند خواهانم و امید دارم در راستای اعتلای آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بتوانیم بیرق شرافت و انسانیت مستضعفان عالم را با عزت و اقتدار برافرازیم.
با تشکر
حسن زاده
رئیس دادگاه عمومی بخش دستگردان
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن