کشف ۱۶۱ کیلو تریاک در “طبس” در عملیات مأموران انتظامی فرماندهی

کشف ۱۶۱ کیلو تریاک در “طبس”

در عملیات مأموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان طبس ۱۶۱ کیلو تریاک از سوداگران مرگ کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “مجید شجاع” فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: روز گذشته مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان طبس با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از محورهای کویری این شهرستان، موضوع را پیگیری و شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر را در دستور کار خود قراردادند.

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور”یزد به طبس” یک سواری زانتیا را که با سرعت زیاد در حال تردد بود شناسایی کردند و به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده خودرو با توجه نکردن به دستور ایست پلیس متواری شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران خودروی متواری شده را تعقیب کردند و پس از چند بار اخطار هوایی با استفاده از قانون به‌کارگیری به سمت خودرو تیراندازی و آن را متوقف کردند.

سردار شجاع بابیان این‌که پس از توقف خودرو راننده آن بلافاصله دستگیرشده است، تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو ۱۶۱ کیلو تریاک کشف و خودرو را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان طبس منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد.

پایگاه اطلاع رسانی #هودر
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن