‍ گلایه امام جمعه عشق اباد از  برنامه ریزان سفر

‍ گلایه امام جمعه عشق اباد از  برنامه ریزان سفر مسولین به خصوص معاون استاندار به بخش دستگردان
 ✅حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه عشق آباد در پایان خطبه های نماز جمعه ۲۲ آذر ۹۸   از استاندار محترم و معاونین و فرماندار و مسولین شهرستان که اقدامات و مصوبات  خوبی را در برخی عرصه ها در سفر استاندار داشته اند و مرتب پیگیر به نتیجه رسیدن مصوبات  می باشند  تقدیر و تشکر نمودند
✅ایشانـ در ادامه گلایه نمودند و فرمودند  نکته ای که باید عرض کنم این است که بنده به عنوان امام جمعه هر چند ادعا نمی کنم و انتظار هم ندارم برخی از مسئولین ابتدا بیایند پیش ما و ما را ببینند، کما این که تا الان هم نیامدند. اما حداقل به جهت  اشرافیت واطلاع از  مشکلات و  برخی مسائل، بهتر بود که صورت می گرفت.
(البته فکر می کنم منظور ایشان بیشتر آقای فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس می باشند که از زمانی که این سمت را به عهده گرفته اند دو دفعه به عشق اباد آمدند  هم در هفته دولت و افتتاح پروژه ها و هم در سفر روز چهار شنبه که معاون استاندار را  همراهی می کردند  اما مثل گذشته و به رسم ادب و احترام به پیش امام جمعه نرفته که بهتر بود ابتدا با پدر معنوی شهر سلامی می داشتند. و گویا دعوت هم نبودند چرا که در هیچ کدام از دو سفر امام جمعه در برنامه های افتتاح و بازدیدها همراه مسوولین نبودند  )
 ✅امام جمعه عشق اباد در ادامه بیان داشتند  نکته مهم این است که یک پروژه را چند بار بازدید نکنیم، و  باز هر مسئولی از استان یا  جاهای مختلف امد  دوباره همان پروژه را نشان بدهیم. (که احتمالا منظور ساختمان تامین اجتماعی بود )
اگر پیگیری مصوبات سفر استاندار محترم است، خوب، بخشی از مصوبات در منطقه یخاب بود، برویم آنجا را نشان بدهیم. بخش را کامل و عادلانه ببینیم، مشکلات آن ها را دنبال کنیم، خیلی از آن ها معطل شده، خیلی از آن ها فراموش شده، ولی ما اینجا یک ساختمانی را ده بار تا حالا به مسئولین نشان دادیم که بیایید ببینید این دارد ساخته می شود، خوب این که ساخته می شود، اعتبار خودش را دارد، برخی از این ها اعتبارات بخش خصوصی هم هست. برویم مشکلات مردم را ببینیم،   برویم مسیر برخی از روستاهای عشایری را ببینیم که وقتی جناب آقای استاندار آن مسیر را رفتن واقعا متاسف شدن ؛ بهتر بود  معاون استاندار هم  که امد می بردیم مشکلات ان منطقه را  نشان بدهیم که فکر می کنم در حل مشکلات مردم در بخش دستگردان بهتر  بود.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ببینید کلیپ تصویری گلایه حجه الاسلام تکمیلی  در خطبه نماز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ 
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن