مجلس در راس امور است. نمایندگان ، تنها این سخن

مجلس در راس امور است.

نمایندگان ، تنها این سخن از فرمایشات امام را خوب حفظ کرده اند و با استناد به این سخن، برای خود مصونیت کاذبی ساخته و در سایه آن از پاسخگویی و مسئولیت پذیری طفره می روند. فیش حقوقی شان هم احتمالا حریم شخصی است و حق دارند از ملت پنهان کنند.

مراسم ۱۶ آذر ۹۷ در دانشگاه تبریز ، با حضور نماینده این شهر ، دکتر مسعود پزشکیان برگزار شد. وقتی نتوانست به سوالات و انتقادات دانشجویان پاسخ دهد، جلسه را با عصبانیت ترک کرد.

علی مطهری که به ادبیات چاله میدانی معروف است، ۱۳ آبان ۹۸ مهمان دانشگاه شهید بهشتی بود. دانشجویی خطاب به علی مطهری گفت، شما قرص فراموشی خورده اید و مطهری پاسخ داد : شما هم به قرص ضد بارداری احتیاج دارید. ضمنا فحاشی به خبرنگار مجلس هم از سوابق مطهری است.

جناب سید محمدخاتمی ، که ۱۶ آذر ۸۳ ، مهمان مراسم دانشکده فنی دانشگاه تهران بود ، وقتی بی مهری و انتقادات تند دانشجویان را نتوانست تحمل کند ، دانشجویان معترض را تهدید به اخراج از سالن نمود. و گفت آدم باشید!

دکتر حسن روحانی ، رکورد دار توهین به ملت است. تا این لحظه ۶۰ توهین نثار ملت فرمودند. یک مشت بیسواد ، دلواپس ، بی شناسنامه ، و تعارف آب و صابون به منتقدان برجام که روی خود را بشورند.

همسر آقای حداد عادل فرمودند: برای پسرم دبیرستان مناسبی پیدا نکردم ، در نتیجه خودم اقدام به تاسیس دبیرستان کردم. دبیرستانهای فرهنگ با ۳۰۰ شعبه که سالی ۲۵ ملیون شهریه میگیرند. از جناب حدادعادل هم پرسش در اینباره ممنوع است. به شدت عصبی میشوند.

مسئولان چپ و راست دیروز و اصولگرا و اصلاح طلب امروز. مردم انقلابی ایران ، ۴۰ سال پیش قیام کردند تا طاغوت و سیستم ارباب رعیتی برچیده شود. ولی شما کماکان خود را ارباب و ملت را رعیت میدانید. به آخرت اعتقاد دارید؟ جواب خون شهدا را چه میدهید؟ یادتان هست مرحوم امام فرمودند: اگر اسلام در ایران ضربه بخورد، به این زودی سر بلند نخواهد کرد.
خدا به دادتان برسد.

مسئولان متکبر: مردم داری و حکمرانی علوی را از رهبر انقلاب بیاموزید. آقا به مناسبتی فرمودند : باید از مردم عذرخواهی کنیم. در بحث عدالت مشکل داریم.

( آیا کارگزاران و نمایندگان که مقصر اصلی اند، از ملت عذرخواهی نمودند؟ )

در جریانی، ایشان در کلاس و در حضور همه ، پشت میکروفون ، از طلبه ای عذرخواهی مینمایند.

بیانی دیگر از رهبر انقلاب : فلسفه وجودی بنده و امثال بنده و دیگر مسئولان ، خدمت است. ما ها نوکر و خدمتگذار مردم هستیم. ما حقی به گردن مردم نداریم ، مردم به گردن ما حق دارند. و صدها سخن متواضعانه که فقط در کلام عرفا و صلحای امت رسول الله است.
در زلزله کرمانشاه، رهبری بدون کفش وارد چادرها میشوند، ولی جناب جهانگیری به علت خستگی ، کفشش را در نمی آورد. شاید آواربرداری میکرده !!

احزاب ناکارآمد = نا امیدی ملت

پ ن

بر اساس مبانی شرعی و عقلی ، مصونیت نمایندگان ، به خاطر وکالتیست که ملت به آنها تفویض نموده است. وکیل باید مطیع و فرمانبر موکلانش باشد.
خدایا در ظهور امام زمان (عج ) تعجیل فرما.
سایه مقام معظم رهبری را بر سر ما مستدام بدار
این انقلاب را به انقلاب جهانی آخرالزمان متصل فرما.

با احترام. قم شیخ مهدی یزدانیان.
۲۲ آذر ۹۸
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن