❌⁉️*گرگ های آماده* دوستان و هموطن عزیز پُشت مرزهای

❌⁉️*گرگ های آماده*

دوستان و هموطن عزیز پُشت مرزهای شرقی کشور، ‌ده‌ها گروه مسلح تروریستی متخاصم – از جمله القاعده، طالبان، جندلله،‌ جیش‌العدل، جیش محمد، شبکه حقانی، حرکت انصار، اتحاد الجهادی الاسلامی و غیره – با صدها هزار نیرو مستقر هستند.

در کنار آن‌ها – به مدد دلارهای عربستان سعودی – زنجیره‌ای از مدارس وهابی در «مناطق قبیله‌ای فدرآل پاکستان» و نواحی مرزی ایران تاسیس شده که سال‌هاست – با هدف مشخص «شیعه کُشی» – هزاران کودک و نوجوان محروم این مناطق را شستشوی مغزی می‌دهند، آلوده به تنفر و کینهٔ فرقه‌ای می‌کنند و برای «جهاد با رافضی‌‌ها» آماده می‌سازند.

پُشت مرزهای غربی کشور نیز – از شمال تا جنوب – صدها تشکُل‌ سیّال و سلول‌ تروریسیِ فعال و خفته وجود دارد – از داعش گرفته تا جبهه‌النصره، سازمان رجوی، پژاک و گروه‌های «الاحوازی» و جدایی‌طلب خوزستان – که هریک با هدفِ استیلای ایدئولوژیک و فرقه‌ای، ورود به خاک کشور، ایجاد خلافت، ایجاد پایگاه جدید، دستیابی به منابع، اجرای پروژه‌های اعتقادی خود یا به‌منظور تغییر نقشه سیاسی منطقه فعالیت می‌کنند یا در انتظار نشسته‌اند. (برگرفته از متن ارسالی یکی از دوستان)

✅ با این اوصاف، #اختلاف، #تنش، #تفرقه و #تشتت، سم مهلکی است که می تواند بستر #نفوذ و #سوء_استفاده دشمن را فراهم نماید.
دقت کنیم که اختلاف سلایق و موارد جزئی سبب از هم گسیختگی و تیرگی روابط گروه ها و جریانات سیاسی داخلی نشود،و هر کدام به سهم خود برای ایرانی #یکپارچه و #آباد تلاش نمائیم.

http://t.me/hamid_yazdanian

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن