✳️تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی آزمایشی وزارت آموزش و

✳️تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی آزمایشی وزارت آموزش و پرورش (بخشنامه شماره ۱۸۹۹۶۲/۷۱۰ مورخ ۱۵/۱۰/۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش)

♦️وزارت آموزش وپرورش اعلام کرد؛ در اجرای مواد (۳ و ۲) بخشنامه شماره ۱۴۴۱۸۹ مورخ ۲۸/۳/۱۳۹۷ سازمان اداری و استخدامی کشور و مصوبه شماره (۱۴) مورخ ۲۰/۹/۱۳۹۸ شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت متبوع، تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی آزمایشی که استخدام آنان از طریق قبولی در آزمون های عمومی استخدامی موضوع ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری که به صورت عمومی برگزار شده یا می شود، صورت پذیرفته باشد در صورت اشتغال به کار پس از ارائه درخواست کارمند و موافقت هسته گزینش با رعایت موارد ذیل بلامانع خواهد بود.
۱️⃣حداقل پنج سال از استخدام پیمانی کارمند سپری شده باشد.
تبصره: چنانچه کارمند پیمانی از دستگاه اجرایی به وزارت متبوع منتقل شده باشد، با رعایت حداقل سنوات موضوع این بند باید حداقل یکسال از زمان انتقال وی به واحدهای تابعه وزارت متبوع گذشته باشد.
۲️⃣متوسط امتیازات ارزشیابی سالانه سه سال آخر کارمند در دوره پیمانی از هشتاد درصد (۸۰%) امتیازات ارزشیابی کمتر نباشد.
تبصره: چنانچه کارمند حد نصاب لازم (۸۰ امتیاز) از متوسط امتیازات ارزشیابی سه سال آخر را کسب ننماید، بررسی مجدد ارزیابی فرد به سال تحصیلی آینده موکول خواهد شد.
۳️⃣عدم محکومیت کارمند به هر یک از مجازات های بندهای (هـ)، (و) و (ز) ماده (۹) قانون رسیدگی به تخلفات اداری در طول دوره پیمانی.

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن