#ام‌ار‌آی_خدمتی_از_استاندار #نامزدها_قول‌های_بی‌ربط_ندهند یک مقام آگاه در استان خراسان جنوبی گفت: برخی مطالب

#ام‌ار‌آی_خدمتی_از_استاندار
#نامزدها_قول‌های_بی‌ربط_ندهند

یک مقام آگاه در استان خراسان جنوبی گفت: برخی مطالب مطرح شده درباره دستگاه ام آر آی (MRI) برای شهرستان طبس در فضای مجازی از سوی نامزدها غیر واقعی است.

این فرد مطلع تاکید کرد: استاندار خراسان جنوبی حدود ۴ ماه پیش در سفری به تهران از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دنبال انعقاد تفاهم نامه جهت خرید سه دستگاه ام آر آی (MRI) برای خراسان‌جنوبی رفته و آقای معتمدیان موفق شده است قرارداد را منعقد کرده و قول واگذاری سریع آنها را از وزارت بهداشت دریافت کند.

وی افزود: این سه دستگاه که اعتبار آن جهت خرید تامین و‌ واریز شده است در ابتدای سال آینده در صورت عدم بروز مشکلات معاملات بین المللی تحویل جمهوری اسلامی ایران خواهد شد که جهت نصب در شهرستان های استان خراسان جنوبی از جمله طبس وارد این خطه میگردد.

این مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود؛ گفت: اخلاق انتخاباتی حکم میکند نامزدهای محترم از بیان قول‌ و وعده‌هایی که در آن نقشی نداشته اند با جدیت پرهیز کنند و صرفاً به بیان توانایی های خود برای مردم نجیب پردازند.

این فرد افزود: برای تامین این سه دستگاه ام ار آی (mri) از حمایت‌های آقای دکتر محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز باید قدردانی کرد.

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن