#بیانیه_مهندس_چمنزاری بسم الله الرحمن الرحیم واعتَصموا ِبحبلِ الله جَمیعا و لا

#بیانیه_مهندس_چمنزاری

بسم الله الرحمن الرحیم
واعتَصموا ِبحبلِ الله جَمیعا و لا تفرَّقُوا
مقام معظم رهبری : این ندای وحدت در دنیا ، گران جا افتاده است ، این را آسان نشکنید.

با سلام و تَحیَّت به روح پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ارواح طیبه شهدا و درودی از اعماق دل به نسلی که آغاز کرد و ادامه داد و نسلی که اینک وارد فرآیند بزرگ و جهانی چهل سال دوم میشود. اینجانب محمد حسن چمن‌زاری کاندیدای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی مطالب خود را به استحضار شما مردم شریف شهرهای طبس، فردوس، سرایان و بشرویه میرسانم: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تکلیفی است شرعی برای همه و بویژه جوانان که با ورود به عرصه‌های مدیریتی ، دین خود را به انقلاب ایفا کرده و می کنند. شخصا معتقد بر این بوده و هستم که ورود جوانان به این عرصه باعث انتشار طراوت و تازگیِ اندیشه در بدنه حاکمیتی خواهد بود و باعث خواهد شد که جمهوری اسلامی ضمن پایبندی بر اصول بنیادی و تغییر ناپذیر خود درمواجهه با پدیده‌ها و موقعیت‌های نو، از خود سازگاری بیشتری نشان داده و از تحجر و واپس زدگی در امان بماند. لذا مشتاقانه با ثبت نام در انتخابات تصمیم گرفتم با تمام توان خود را مهیای خدمت به ملت شریف ایران بنمایم ، تا بتوانم همچون گذشته خادم متواضع مردم صبور این دیار و پا سدار آرمانهای بلند انقلاب اسلامی مان باشم.
فرهیختگان ، خواص وبزرگان محترم تصدیق خواهندکرد که من ازابتدا درخواست اجماع ازمیان کاندیداها ، اتحاد و همدلی درفرآیند تصمیم‌گیری آنها داشته‌ام ( لیکن افسوس ) . و می دانیم برآیند خروجی که جریان های سیاسی پیش گرفته اند نه تامین کننده نظر اکثریت مردم منطقه می باشد؛ (یک اشتباه را بارها انجام می دهیم و هر بار ازآن انتظار نتیجه ای متفاوت داریم ) و همچنان تکرار همان نسخه‌های قبلی است. اینجانب به متولیان این جریان های سیاسی اعلام می نمایم که با مجموعه و ترکیب فعلی هرگز نخواهید توانست خواسته مردم را برآورده کنید ، و اگر چندین انتخابات دیگر هم برگزار نمائید، بر همان پاشنه قبلی خواهد چرخید. دلسوزانه توصیه میکنم که با بازکردن راه برای سایر طیف‌ها وسلایق تغییرات جدی دربافت اضلاع خود ایجاد و هدف مشترک ” آیت ا… طبسی و مهندس شکیبی ” را مد نظر بگیرید .
و اما سخن امروزمان : اسلام عزیز در طول حیات پر ثمر خود از هیچ چیز به اندازه تفرفه و پراکندگی لطمه ندیده است . اسلام وانقلاب مصداق اَتمَمتُ علیکُم ِنعمَتی بوده و بزرگترین سرمایه‌ایست که خداوند متعال به مومنان داده است. اینجانب از مکتب شهدا و خصوصا” شهید سرباز اسلام قاسم سلیمانی آموخته ام که در راه حق بایستی هزینه داد.
رسول خدا فرمودند: اِن الله تعالی لیسئل العبد فی جاهه کما یسئلُ فی ماله (همانا خداوند متعال از آبروی بنده‌اش سوال میکند که آنرا خرج چه کرده‌ای چنان که از مالش خواهد پرسید.)
امروز من زکات آبروی خود را که از همین نظام و انقلاب به دست آورده‌ام پرداخت خواهم کرد، و از همه دوستان و حامیانم علی الخصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، دوستان ، اقوام و سایر اقشار حوزه انتخابیه که از ماه‌ها پیش زحمتها کشیده‌اند؛ از صمیم قلب عذرخواهی میکنم و جهت وحدت و همدلی با تمام گلایه‌های که دارم و از آنجا که مردم خود آگاهند ، از عرصه انتخابات انصراف میدهم و از تمامی دوستان و حامیانم صمیمانه تقاضا دارم تمام همت و توان خود را صرف پیروزی فرد شایسته ، اصلح و آگاه به منطقه نمایند تا انشالله با انتخابمان مجلسی قوی ، کارآمدو پرچمدار عدالت اقتصادی، حقوقی و سیاسی با نمایندگانی مومن ، انقلابی ، شجاع ، پاکدست ، خدمتگزار واقعی ، پرتلاش و جهادی ، عدالتخواه و علاقمند به پیشرفت کشورداشته باشیم.
و درانتها اینکه: سر خم می سلامت شکند اگر سبوئی
والعاقبه للمُتقین
محمد حسن چمن زاری
ساعت ۲۰ روز بیست و ششم بهمن ماه ۱۳۹۸

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن