#انصراف #به_نفع_جریان_انقلاب بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستان های طبس،

#انصراف
#به_نفع_جریان_انقلاب

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستان های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان
سلام علیکم
اینجانب محمد شرفی در پاسخ به ندای رهبر فرز‌انه انقلاب مبنی بر ورود جوانان به عرصه های مدیریتی و خدمت در گام دوم انقلاب، وارد صحنه انتخابات که نماد دموکراسی و مردم سالاری است شدم. لذا برای اطلاع امت شهید پرور و ولایت مدار بیانیه ذیل را در حمایت از کاندیدای ائتلاف نیروهای انقلاب درچند بند خدمت شما عرضه می دارم. واز ادامه رقابت اعلام انصراف می نمایم
مردم عزیز، شهید پرور، انقلابی و متدین شهرستان های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان؛ همانگونه که در دوره های قبل نیز نشان داده اید که در سرنوشت شهر، منطقه و کشور خود دخیل هستید، این بار نیز با وفاق، همدلی و اتحاد خود، با شرکت هر چه پر شورتر در انتخابات روز دوم اسفند ماه برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم خواهید افزود، انشا ا….
از دیگر کاندیداهای محترم حوزه انتخابیه که از چهره های نخبه و مایه مباهات و افتخار منطقه و کشور هستند و ایمان دارم که از ته دل برای سربلندی این منطقه و مردم شریف شهرستان های حوزه انتخابیه دلسوزی می کنند و برای آبادانی و پیشرفت هر چه بیشتر این سرزمین تاکنون از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و نخواهند کرد، به عنوان برادر کوچک تر و عضوی از خانواده شهدا و از طرف مردمان ولایتمدار،متدین و شهید پرور منطقه استدعا دارم اگرچه ممکن است کدورت هایی ناشی از برخی کج سلیقگی ها وجود داشته باشد، به مصداق آیه شریفه “وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا” به جمع حمایت از ائتلاف نیروی های انقلاب بپیوندید و زمینه را برای اتحاد و همدلی بیشتر فراهم آورید.
اینجانب، به ائتلاف نیروهای انقلاب نیز توصیه می کنم که دایره انقلاب را محدود نکنید، پذیرای ایده ها، دانش و تجربیات جوانان و بویژه افرادی که دلشان با نظام، انقلاب و آرمان های امام، رهبری و شهداست باشید و از این طریق زمینه جذب حداکثری را فراهم نمائید.
از هم اکنون به هر فردی که انشاء الله به نمایندگی مردم انتخاب خواهد شد تبریک عرض می کنم و دستش را به گرمی می فشارم و آرزوی توفیق و سربلندی برای وی دارم و یادآور می شوم که این مردم برای عزت و سرافرازی کشور و میهن عزیزشان از جان و مال خود گذشته اند و بهترین فرزندان و جوانانشان را فدای مهین کرده اند بنابراین سزاوار بهترین ها هستند. امیدوارم هر کسی که افتخار نمایندگی این مردم را برعهده می گیرد ردای نمایندگی برازنده وی باشد و خدای ناکرده غره نشود و یا دچار سیاست زدگی شود و برای خواسته های بحق مردم تمام قد بایستد و مطالبه گری نماید. همچنین در جهت شکوفایی منطقه از تمامی ظرفیت های انسانی، کشاورزی، معدنی و گردشگری استفاده نماید.
به متنفذین، معتمدین و بویژه مسئولین پیشنهاد می کنم که تلاش کنید بانک جامع استعدادها، نخبگان، متخصصین و فرهیختگان را راه اندازی نمائید و نشست های مختلف با دعوت از نخبگان و متخصصین برگزار نماید تا از این طریق زمینه تدوین سند راهبردی و آمایش سرزمینی مبتنی بر ظرفیت ها، پتانسیل ها و محدودیت های حوزه انتخابیه تنظیم گردد و به عنوان برنامه ای جامع در اختیار نماینده آتی قرار گیرد که براساس آن گام بردارد.
افتخار آشنایی با دوستان جدید و دیدار با دوستان قدیمی و همین طور شنیدن دغدغه های مردم فرصتی بود که در این مدت برای بنده فراهم آمد. از حامیان عزیز و تمامی افرادی که در این مدت مایه پشت گرمی بوده اند و به بنده حقیر لطف داشته اند صمیمانه تقدیر و تشکر دارم و آرزوی سربلندی و عزت برای تمامی شما بزرگواران دارم.

و من الله التوفیق
دکتر محمد شرفی
۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۸
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن