حجت‌الاسلام نصیرایی در جمع مردم #بشرویه ✅ صحنه انتخابات صحنه‌ای حساس

حجت‌الاسلام نصیرایی در جمع مردم #بشرویه

✅ صحنه انتخابات صحنه‌ای حساس و مهم است و به تعبیری هر لحظه آن حکایت و داستانی دارد و علی‌رغم نقاط خوبی که در این سال‌ها اتفاق افتاده، نیز اشکالاتی دارد و برخی ناکارآمدی‌ها و نواقصی که هست مردم نسبت به آن گلایه دارند.

اشکالاتی که جوانان و خانواده‌های ما را آزار می‌دهد حاصل انتخاب‌های ما است و باید ضعف و موفقیت‌ها را بپذیریم، ما در گام اول انقلاب در صنعت فضایی و نظامی و تکنولوژی پیشرفت خیلی خوبی داشته‌ایم.

عمده مردم ما نسبت به #اقتصاد و #معیشت و شرایط موجود گلایه دارند که فشارهای زیادی به مردم آمده و خیلی از مردم دچار مشکلات #اشتغال جوانان‌شان نیز هستند.

امروز وقت آن است در انتخاب‌هایمان #تجدید_نظر کنیم و عدم توانایی مسئولان نیز بخشی از ناکارآمدی‌ها و مشکلات وضع موجود بوده و بخشی از اقتصادی که برآمده از تفکر غربی و #لیبرالی است.

جوانان ما برای یک وام عادی سه یا پنج میلیون تومانی باید هزار نفر را دیده اما در همین #سیستم_بانکی برخی میلیاردها تسهیلات بانکی با سودهای صفر درصد دریافت می‌کنند و این از جمله مشکلات بانکداری اسلامی ما نیز هست.

#اصلاح_ساختارهای_ناکارآمد از جمله اقداماتی است که باید در گام دوم انقلاب حل شود و باید ارزش‌های ما اسلامی و انقلابی باشد.

امروز باید به فکر #کشاورزان بوده و به فکر #تولید باشیم و مجلس باید ریل‌گذار دولت باشد و قطعا باید در مجلس عمیق و ریشه‌ای به فکر مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان باشیم.

امروز عمده وزیران و مسئولین بزرگ ما اهل مناطق غرب کشور هستند و با حضور برخی از همین مسئولان #بودجه‌ها به سمت سایر مناطق کشور می‌رود که ما نیز می‌توانیم در سطح کلان از فرزندان این خطه استفاده کنیم.

ما باید از #ظرفیت‌های_ملی خوب استفاده کنیم و یکی از ظرفیت‌ها استفاده از ظرفیت ریاست قوه قضائیه آیت‌الله رئیسی به عنوان نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری است و می‌توان از ظرفیت این بزرگوار در تغییر چهره منطقه و استان استفاده کرد.

طبق بیانات رهبری وقتی می‌گویند اقتصاد باید #وابستگی خود را به نفت کم کند یعنی باید جایگزین آن از ظرفیت معادن استفاده کنیم و این استان و حتی این منطقه بزرگترین #معادن را دارد.

شرکت #زغال‌سنگ طبس تنها از ۵ درصد از معادن استفاده می‌کند که اگر این موضوع به ۱۰ درصد برسد که بتوان با آن اشتغال دوبرابر حال حاضر را ایجاد کرد و با جایگزینی معادن به جای نفت این مهم نیز به مطالبه ملی تبدیل خواهد شد.

#اتحاد_جبهه_انقلاب

۹۸/۱۱/۲۹
#۶۹
#دست_دوستی
@dastedusti
صفحه رسمی حاج‌ آقای نصیرائی :
inastagram.com/nasiraei_ir
ارسال شده توسط:mohammadreza
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن