رسول طاهری زاده (علی بلندی طاهری ): بسم الله الرحمن الرحیم

رسول طاهری زاده (علی بلندی طاهری ):
بسم الله الرحمن الرحیم
اتحاد و همدلی رمز پیروزی است.
مردم شریف وبزرگوار حوزه انتخابیه شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه
انتخابات مظهر تجلی اراده مردم در سرنوشت خود در نظام پر برکت جمهوری اسلامی ایران است و مجلس شورای اسلامی در راس امور است.
اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آستانه انتخابات و یوم الله دیگری است ، انتخاباتی که سرنوشت کشور را برای چهار سال آینده مشخص می نمایید.
این جانب بعنوان سرباز ولایت و برادر کوچک شما ، از تمام مردم هوشیار و همیشه در صحنه می خواهم، که با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای در دوم اسفند مشت محکمی دیگر بر دهان دشمنان قسم خورد نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنند، و مثل همیشه ثابت نمایند که پای نظام و رهبری عزیز و پای خون شهیدان علارغم بعضی فشارهای اقتصادی باشند.
و همانطور که مستحضرید بنده یک عشایر زاده، در اجرای فرمان و بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی مقام معظم رهبری و بصورت مستقل پای به عرصه کار زار انتخاباتی گذاشتم، تا بتوانم به سهم خودم کمکی هر چند کوچک ، به احتراز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و داغ تر کردن تنور انتخابات و مشارکت حداکثری داشته

باشم ، و امروز نیز با توجه به اینکه انتخابات به روزهای آخر خود نزدیک می شود، و به جهت کمک به تشکیل مجلس قوی و نماینده منتخب با پشتوانه آرای مردمی بالا، که تاثیر مستقیم در قانونگذاری قوی دارد ،ضمن احترام به تمام کاندیدهای حاضر ، حمایت کامل و قاطع خود را ازکاندید ای مستقل سرکار خانم دکتر علیزاده ثانی که فردی ولایی، مومن، پایبند به ارزش های انقلاب وخون شهیدان، تحصیلکرده و مطالبه گر است اعلام میدارم واز ادامه رقابت انتخاباتی کنارگیری می نماییم.
واز تمام مردم عزیز منطقه ، دوستان و اقوام گرامی و حامیان محترم که این جانب را شرمنده محبت خویش نموده اند. پوزش و حلالیت می طلبم و آروزی توفیق و سربلندی برای نظام جمهوری اسلامی ایران دارم.

رسول طاهری زاده
کاندیدای جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان های فردوس، طبس،سرایان و بشرویه
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن