⛔️ #بایدها_و_نبایدها #برای_حفاظت_از_سلامت #اقدامات_مراقبتی_برای_تب_شهرستان #مصوبات_لازم‌الاجرا_برای_امنیت_بهداشتی به گزارش طبس نیوز؛ فلاحی در جمع خبرنگاران و

⛔️ #بایدها_و_نبایدها
#برای_حفاظت_از_سلامت
#اقدامات_مراقبتی_برای_تب_شهرستان
#مصوبات_لازم‌الاجرا_برای_امنیت_بهداشتی

به گزارش طبس نیوز؛ فلاحی در جمع خبرنگاران و شورای صیانت از فضای مجازی طبس از مصوبات کلیدی و حساس جلسات پی در پی استانی و شهرستانی ستاد مبارزه با کرونا در دو روز گذشته خبر داد.

نماینده عالی دولت در طبس با اعلام #تعطیلی_کامل دو پایگاه اصلی گردشگری طبس گفت: آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و باغ تاریخی گلشن از فردا به طور کامل تعطیل خواهد بود.

وی  افزود: از فردا سه شنبه ۲۰ اسفند ۹۸ کلیه مهمانسراهای ادارات، ستادهای اسکان فرهنگیان، خانه معلم و منازل شخصی #تعطیل و نیز #اقامت‌های_موقت، برپایی چادر در پارک ها و بوستان ها، کمپ های اسکان و میادین و معابر طبس #ممنوع_است.

فلاحی همچنین از راه اندازی ۴ #ایستگاه_مراقبتی در #مبادی_ورودی_طبس خبر داد.

وی افزود: از مجموع ۹ ایستگاه استان ۴ ایستگاه در طبس جانمایی شده که از سمت استان کرمان در منطقه دیگ رستم، ورودی تپه طاق (جاده بردسکن _ عشق آباد) سه راهی جعفری در ورودی استان اصفهان و ایستگاه دیگر مسجد شکر  در ورودی استان یزد؛ خواهد بود که از فردا راه اندازی خواهد شد.

 وی در تشریح #تدابیر_ویژه برای خودروهایی با #پلاک_غیربومی در مبادی ورودی شهر گفت: خودروهای غیر بومی در این ایستگاهها مراقبت خواهند شد، نماز و صرف غذا نیز تنها در این ایستگاهها ممکن است و تا ایستگاه بعدی اجازه هیچگونه توقف نخواهند داشت.

تعطیلی زائرسراها، روستاهای هدف گردشگری ، کال جنی، آبگرم مرتضی علی و آبگرم دیگ رستم، و شهربازی ها و #ممنوعیت_ورود_تورهای_گردشگری به شهر طبس نیز از دیگر مصوبات جلسات اینروزهای مسئولان بوده است.

فرماندار طبس افزود: فعالیت #دستفروشان در کل شهرستان طبس، دیهوک، عشق آباد و تمامی روستاها و نیز #اجاره_منازل_شخصی از فردا #ممنوع و در صورت مشاهده و یا #گزارش_مردمی با متخلفان برخورد خواهد شد.

همچنین پارک کامیون ها دور میدان امامزاده ممنوع و ورود کامیونها به غیر از کامیون های حامل مواد سوختی، غذایی و مواد فاسد شدنی به سه شهر طبس، دیهوک و عشق آباد ممنوع خواهد بود.

وی افزود: #حذف_مراسم_هیئات_مذهبی و نمازهای جماعت تا زمان بازگشت به حالت عادی، نیز در جهت جلوگیری از ایجاد تجمعات انجام شده است.

فعالیت #رستوران‌ها نیز از فردا محدود و مصوب شد غذاها تنها به صورت بیرون بر باشد.

فلاحی همچنین از کانال‌های فعال در شبکه های مجازی خواست تا از #تبلیغات_کسب_و_کارهایی که منجر به تجمع مردم در یک فروشگاه می شود، خودداری کنند.

فرماندار طبس همچنین از تولید ۲۵ هزار ماسک بهداشتی با پارچه های تایید شده از سوی شبکه بهداشت با همکاری مجموعه سپاه طبس و شرکت تعاونی سالار سربلند خبر داد و افزود: طی روزهای آینده کار تولید این ماسک ها با مجوز بهداشت و درمان آغاز خواهد شد.

وی همچنین از #طرح_محله_محور_بسیج شهرستان در خصوص تامین مایحتاج سالمندان و نیز طرحهایی مثل فعالیت شورای ازمیغان (نصب بنر … )، و وصول دیرتر چک ها از سوی برخی کسبه در جهت کمک به شرایط موجود، تقدیر کرد.

نماینده عالی دولت ضمن تاکید بر شرایط بحرانی کشور گفت: برای #مقابله با این #بیماری نیاز به یک #بسیج_همگانی داریم و تنها راه مقابله با آن فقط و فقط #ماندن_در_خانه است.

فلاحی با بیان این که همکاری و کمک در این برهه یک وظیفه همگانی است افزود: با محبت، صمیمیت و پشتیبانی از حوزه بهداشت و درمان کشور می توان از این مرحله گذر کرد.

✍ابوالحسنی رحمانی

#کرونا_را_شکست_میدهیم
#کرونا_هست_و_جدی_بگیرید
#در_منزل_بمانید_در_امان_باشید
#تردد_غیرضرور_مساوی_خطر_جدی
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن