در میان همه خبرهای بد یک خبر خوب… درمان کرونا امکان

در میان همه خبرهای بد
یک خبر خوب…

درمان کرونا امکان پذیر شد.
(متن زیر توسط مترجم گوگل ترجمه شده است.)

ک تیم پزشکی متخصص چینی روز دوشنبه گفت: یک درمان یکپارچه از داروهای غربی و داروی سنتی چینی (TCM) به بیش از ۵۰،۰۰۰ بیمار کروناویروس در چین کمک کرده است تا از بیماری کشنده بهبود یابند.

در مقایسه با کسانی که فقط با TCM یا داروهای غربی درمان می شوند ، تیم متخصص تأیید کردند که درمان یکپارچه هر دو دارو می تواند سریعتر علائم COVID-19 مانند تب ، سرفه و خستگی را کنترل کند.

به گزارش خبرگزاری دولتی شینوا ، این روش درمانی به طور موثری احتمال ابتلا به علائم خفیف و منظم را در موارد شدید یا بحرانی کاهش می دهد ، بنابراین می تواند سرعت بهبودی را افزایش داده و میزان مرگ و میر در
کروناویروس را کاهش دهد.

کمیسیون بهداشت ملی این کشور (NHC) گفت که شمار مرگ و میر در چین به دلیل ویروس کشنده به ۳ هزار و ۱۱۹ نفر افزایش یافته است ، در حالی که موارد تایید شده به ۸۰۷۳۵ نفر رسیده است.

NHC
گفت ، در کل ۵۸،۶۰۰ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند.

در این گزارش آمده است: از آنجا که اولین بار coronavirus روشن شد ،
پزشکان در چین و جهان برای یافتن یک واکسن برای درمان این بیماری تلاش کردند.

در ششم مارس ، شین هوا به نقل از پزشکان چینی گفت که آنها موفقیت خوبی در معالجه بیماران مبتلا به کروناویروس با برخی از داروهای موجود در آزمایشات داشتند.

پزشکان چینی گفتند که Tocilizumab ، با نام تجاری مشترک Actemra ، در آخرین نسخه چین در مورد دستورالعمل های تشخیص و درمان در مورد COVID-19 گنجانده شده است.

ژو چی ، معاون دبیرکل و دانشگاهی آکادمی علوم چین روز جمعه به رسانه ها گفت که داروی Tocilizumab برای جلوگیری از القای طوفان التهابی مؤثر است.

یو یانهونگ ، معاون رئیس سازمان ملی داروی سنتی چینی ، روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ترکیب TCM و طب غربی در درمان COVID-19 توسط تعداد زیادی از بیماران بهبود یافته اثبات شده است.

منبع خبر
https://www.news18.com/news/world/mix-of-traditional-western-chinese-medics-reveal-what-helped-cure-coronavirus-patients-2531593.html

⚠️توجه این یک درمان قطعی نیست و برای بیماران حاد بکار برده خواهد شد.
از انجایی که این ویروس شیوع بالایی دارد بهتر است در خانه بمانید.

@eshkabar https://t.me/joinchat/AAAAAD6vCRHMeSdqtZqEaQ
ارسال شده توسط:ابوطالب رضایی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن