وارده به عشق اباد خبر باسلام ضمن عرض تشکر و قدردانی از

وارده به عشق اباد خبر
باسلام
ضمن عرض تشکر و قدردانی از زحمات جنابعالی و تیم مدیریت عشق آباد خبر بابت اطلاع رسانی بی وقفه در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا.
خیلی ناراحت شدم ازینکه فرمودید عده ای تماس گرفتن و از اطلاع رسانی انتقاد داشتن.
ازتون خواهش میکنم از مردم بخواهید اینقدر از خونه بیرون نیان, اونا که چندماه با لباس و کفش های قبلی شون تحمل کردن این دو هفته هم روش. اینقد زنگ نزنن که مغازه ها رو باز کنید. یا حداقل بصورت تلفنی و مجازی خرید کنن. از طرفی هم ایکاش همه مغازه های غیر ضروری تعطیل میکردن;
چون در حال حاضر روزانه تعداد زیادی با ما تماس میگیرن و میخوان که مغازه رو باز کنیم. وقتی بهشون میگیم برای حفظ سلامتی خودتون تعطیل کردیم در جواب میگن; چطور همه مغازه ها بازه فقط همینجا ممکنه مریض بشن؟
بهتر بود همه کسبه بجز مغازه های خوراکی و میوه و داروخانه با اتحاد حداقل مدت ۲هفته تعطیل میکردن تا حداقل ضرری که ما بجون خریدیم و تعطیل کردیم به هدر نره. چه فایده ای داره وقتی همه تعطیل کنند ولی حتی یه مغازه باز باشه؟ ویروس کرونا بین ۹ تا ۱۲ساعت روی پارچه و چرم زنده میمونه یعنی اگه اول صبح یه مشتری که ناقل ویروس هست بیاد توی مغازه و به وسایل دست بزنه , تا شب هر تعداد مشتری که بیان توی مغازه به ویروس کرونا آلوده میشن.
کاسب محترم جدی بگیرید. شمایی که میخواهید از تسهیلات و مزایای حمایتی دولت در زمینه کرونا استفاده کنید جدی بگیرید.
این تسهیلات و مزایای حمایتی شرعا و اخلاقا برای کسبه ای هست که بموقع تعطیل کردن و سلامتی و جان آدمها از سود و پول براشون مهمتر بوده
#کمی_فکر_کنیم
#کرونا_در_کمین_است
#تعطیل_کردیم_که_در_خانه_بمانید
#سلامتی_شما_مهمتر_از_سود_ماست
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن