#ترییون_آزاد #به_مردم_اطمینان_خاطر_دهید #جامعه_منتظر_مصاحبه_دکتر_گازرانی با سلام و عرض ادب از ابتدای ورود ویروس

#ترییون_آزاد
#به_مردم_اطمینان_خاطر_دهید
#جامعه_منتظر_مصاحبه_دکتر_گازرانی

با سلام و عرض ادب

از ابتدای ورود ویروس منحوس کرونا به کشور و البته به شهرمان، آمار، ارقام و اخبار متفاوت و بعضاً عجیب و غریبی چه در فضای مجازی و چه در کوچه و بازار شنیده می شود.

مهمترین این اخبار و بویژه در طبس، #شایعات گوناگونی است که در رابطه با مبتلایان یا فوتی های شهر شنیده می شود.

به نحوی که بارها از زبان همشهریان خودم شنیدم که فلانی (با ذکر فامیل یا قبیله خاصی) بر اثر کرونا فوت کرده و عجیب تر اینکه حتی جزئیات مرگ بنده خدا رو طوری شرح می دهند که انگار خود بر بالین آن مرحوم خیالی بوده اند! حال آنکه طرف با وجود کسالت جزئی و محرز بودن نتیجه آزمایش و عدم ابتلا به کرونا، از بیمارستان مرخص شده و در منزل استراحت دارد.

معلوم نیست چه افرادی و با چه هدفی این شایعات و اخبار کذب رو نشر می دهند و باعث نگرانی و اضطراب همشهریان و بویژه قبیله ای معروف در شهر می شوند؟
همچنین از مسولین محتدم حواهش دارم ترتیبی اتخاذ فرمایند تا واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم مانند نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، برای خدمات‌رسانی به مردم در تعطیلات نوروز باز بمانند.
و واحدهای صنفی مانند آرایشگاه‌ها، فرش‌فروشی‌ها، طلافروشی‌ها و واحدهای صنفی که عرضه کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم نیستند تعطیل کنند

عرض دیگر هم دارم از شهرداری استدعا دارم درب های ورودی آرمستان عشق اباد را ببندد که مردم عصر پنج شنبه و صبح عید در آنجا تجمع نکنند .
خواهشا در خانه بمانید وشهر را سالم و پاکیزه نگهدارید نه اینکه با این همه تذکر جا پارک ماشین نیست .
سپاسگزارم
از طرف: یک شهروند
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن