به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمود علی پور” در

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمود علی پور” در تشریح این خبر گفت: ساعتی پیش پس از بارش نزولات آسمانی و جاری شدن سیلاب در تمامی محورهای اصلی و فرعی شهرستان طبس، یک خودروی سمند با ۲ سرنشین در محور “دیهوک- طبس” هنگام عبور از سیلاب گرفتار شدند.

وی بیان داشت: مأموران بخش”دیهوک” هنگام کنترل محورهای عبوری خودروی گرفتار در سیلاب را مشاهده کردند که داخل خودرو پر از آب شده است و راننده و سرنشین آن در حال غرق شدن هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود : ماموران پلیس بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفتند و درخواست امدادرسانی کردند ولی با توجه به وضعیت جاده و شرایط ناپایدار جوی و همچنین احتمال غرق شدن سرنشیان خودرو، با جانفشانی وارد سیلاب شده و به طرز معجره آسایی این زوج طبسی را نجات دادند و از داخل سیلاب بیرون کشیدند.

سرهنگ علی پور ضمن قدردانی از تلاش کارکنان انتظامی ایستگاه بازرسی و فرماندهی انتظامی بخش دیهوک شهرستان طبس ، از هوطنان و همشهریان درخواست کرد به علت شرایط جوی و وقوع سیل، به منظور جلوگیری از وقوع این چنین حوادثی، از تردد بی مورد و غیرضروری در مسیرهای مواصلاتی خودداری کنند.

#امنیت_جامعه_سلامت_خانواده
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن