استاندار خراسان جنوبی: صنوف فاقد کد رهگیری پلمپ می‌شوند. از فردا، برخورد

استاندار خراسان جنوبی:

صنوف فاقد کد رهگیری پلمپ می‌شوند.

از فردا، برخورد بازرسان با صاحبان اصناف کم خطری که در سایت سلامت ثبت نام نکردند جدی‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، استاندار امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان این مطلب گفت: اگر صاحبان مشاغل کم خطر برای بازگشایی فروشگاه هایشان در سایت سلامت ثبت نام نکنند با پلمپ فروشگاه هایشان مواجه خواهند شد.
آقای معتمدیان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی صاحبان مشاغل کم خطر تاکید کرد و افزود: به منظور حفظ هر چه بیشتر سلامت افراد جامعه، از این پس مسئولان در این خصوص سخت گیری بیشتری نشان می‌دهند.
استاندار از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و اتاق اصناف استان خواست: با بهره مندی از ظرفیت رسانه ملی، بیش از پیش مردم و صاحبان مشاغل خانگی کم خطر را با پروتکل‌های بهداشتی طرح فاصله گذاری هوشمند آشنا کنند.
استاندار با بیان این که روند ابتلا به بیماری کرونا در خراسان جنوبی کاهشی است گفت: در استان، تجهیزاتی نظیر تخت‌های عمومی و ویژه بیمارستانی به میزان کافی موجود است و در خصوص اقلام بهداشتی مانند ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده با مشکلی مواجه نیستیم.
آقای معتمدیان با بیان این که ممنوعیت تردد بین استان‌ها همچنان به قوت خود باقی است افزود: از طرفی تردد بین شهر‌های هر استان بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا آزاد است.
استاندار اعطای تسهیلات یک میلیون تومانی قرض الحسنه ویژه اقشار کم درآمد، تسهیلات دو میلیون تومانی ویژه اصناف و توزیع بسته‌های حمایتی ویژه اقشار بی بضاعت را از جمله کمک‌های دولت در شرایط کنونی عنوان کرد.
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن