نتایج نهایی بررسی صلاحیت های عمومی آزمون استخدام پیمانی سال

نتایج نهایی بررسی صلاحیت های عمومی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ با عنایت به نتایج نهایی بررسی صلاحیت های عمومی توسط وزارت آموزش و پرورش، پذیرفته شدگان نهایی جهت ادامه روند استخدامی (انجام معاینات پاراکلینیکی بدو استخدام، سپردن تعهد خدمت محضری و معرفی جهت عدم سوء پیشینه) می بایست نسبت به مراجعه به شهرستان محل خدمت خود اقدام نمایند.

با توجه به اینکه کلاس های دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان فعلاً به صورت مجازی برگزار خواهد گردید. لذا پذیرفته شدگان نهایی باید زمان دقیق شروع کلاس های مجازی و متعاقب آن، شرکت در کلاس های حضوری دوره مهارت آموزی را از طریق سایت اینترنتی دانشگاههای مزبور پیگیری نمایند.

پذیرفته شدگان رشته های شغلی «هنرآموزی» می بایست به سایت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی تهران به نشانی https://www.sru.ac.ir و پذیرفته شدگان سایر رشته ها به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی https://cfu.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام بر اساس اطلاعیه ای که متعاقباً در سایت دانشگاههای مذکور درج می گردد اقدام نمایند.

ارائه کارنامه نتایج نهایی گزینش آزمون مزبور که از لینک اعلام نتایج آموزش و پرورش (سامانه همگام) به نشانی  http://medu.ir/azmoon-estekhdami/login.php اعلام شده است به مرکز مجری دوره مهارت آموزی الزامی است.

صدور حکم استخدام پیمانی افراد پذیرفته شده در صورت انجام مراحل فوق و شرکت در دوره مهارت آموزی و به شرط اشتغال به تدریس در آذرماه سال ۱۳۹۹ صادر خواهد گردید.

https://www.skh.medu.ir/fa/news/item/1161434/اعلام-نتایج-بررسی-صلاحیت-عمومی-آزمون-ا ocode=90220009

@eshkabar https://t.me/joinchat/AAAAAD6vCRF0Z_pJFaBTzA
ارسال شده توسط:ابوطالب رضایی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن