سرپرست شبکه بهداشت و درمان در پیامی، روز جهانی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان در پیامی، روز جهانی بهداشت حرفه ای را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و‌درمان طبس ، متن پیام تبریک فروزانفر به این شرح است:

بسم اللّه  الرّحمن الرّحیم   

نهم اردیبهشت ماه مصادف با ۲۸ آوریل  از سوی سازمان بین‌المللی کار(ILO) به عنوان روز جهانی بهداشت حرفه‌ای با شعار توقف پاندمی بیماری کووید -۱۹ با رعایت ایمنی و بهداشت حرفه ای در محیط کار نامگذاری شده است.

روز جهانی ایمنی و سلامت شغلی در واقع یک هدف گذاری سالیانه بین‌المللی برای نهادینه کردن کار سالم و ایمن در سرتاسر جهان است. برگزاری مراسم در این روز بخش مهمی از استراتژی های جهانی سازمان بین‌المللی کار برای ارتقای ایمنی و سلامت شغلی در همه محیط‌های کاری است که باعث ارتقای آگاهی‌های مردم و همچنین افزایش امنیت و سلامت در محیط کار می‌شود.

حفظ سلامت جسمی، روانی و اجتماعی کارکنان مشاغل مختلف از طریق پیشگیری از خطرات تهدید کننده سلامت با مطالعه شرایط نامناسب محیط کار و اثرات سوء آن بر تندرستی آنان تحقق می یابد. کارشناسان بهداشت حرفه‌ای که دراین زمینه فعالیت دارند، با شناختی که از محیط کار، فرایندهای کاری، خطرات و عوامل زیان‌آور محیط کار، و نیز تاثیراتی که این عوامل بر سلامت شاغلین می‌گذارند، از طریق بررسی، ارزیابی، اندازه‌گیری و کنترل عوامل زیان آور محیط کار، درصدد سالم سازی و بهسازی محیط کار برمی آیند. بنابراین از این طریق باعث کنترل بیماری‌ها، عوارض و آسیب‌های شغلی و در نهایت تامین سلامت شاغلین می‌گردند.

اینجانب فرارسیدن این روز را به تمام تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت می گویم و برای آنان از درگاه خداوند متعال سعادت، بهروزی و موفقیت مسئلت می‌نمایم.

✍️روابط عمومی شبکه بهداشت ‌و درمان شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن