پرداخت تسهیلات برای نصب کنتور هوشمند آب و برق تسهیلات ۱۴

پرداخت تسهیلات برای نصب کنتور هوشمند آب و برق

تسهیلات ۱۴ درصدی برای نصب کنتورهای هوشمند آب و برق به بهره برداران پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان با تاکید بر ضرورت نصب کنتور هوشمند روی تمام چاه ها اعم از کشاورزی، آشامیدنی و خدمات گفت: نصب کنتورهای هوشمند آب و برق بر روی چاه ها بر عهده بهره بردار است که برای آن به این افراد تسهیلات بیست میلیون تومانی با نرخ ۱۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه پرداخت می شود.
پورجعفر افزود: از ابتدای امسال ۴۰ بهره بردار برای نصب این کنتورها ثبت نام کرده اند که در این مدت ۲۵ کنتور بر روی چاه های کشاورزی و حدود ۷ کنتور بر روی چاه های صنعتی و غیر کشاورزی نصب شده است.
وی با اشاره به اینکه هزار و ۶۸۰ کنتور تاکنون از محل طرح تعادل بخشی در استان نصب شده است، گفت: هم اکنون ۸۷ درصد از چاه های کشاورزی استان مجهز به کنتور هوشمند آب و برق هستند که سبب صرفه جویی ۱۳۰ میلیون متر مکعبی آب در برداشت از منابع زیرزمینی شده است.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان افزود: ۳۰۰ چاه کشاورزی در استان کنتور هوشمند ندارند که امیدواریم تا پایان سال تمامی چاه های استان به کنتور هوشمند آب و برق مجهز شوند.
پورجعفر با بیان اینکه ما به دنبال مدیریت مشارکتی منابع آب زیرزمینی با همکاری کشاورزان هستیم، گفت: به بهره بردارانی که بر روی چاه ها، کنتور هوشمند نصب نکرده اند هیچ گونه خدماتی از سوی وزارت نیرو ارائه نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن