‍ پیام شهردار عشق آباد به مناسبت هفته بصیرت و

‍ پیام شهردار عشق آباد به مناسبت هفته بصیرت و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

بنا به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری عشق آباد : در آستانه آغاز هفته بصیرت و اولین سالگرد شهادت سپهبد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مهندس ملکی (شهردار عشق آباد) پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الذین ءامنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون»

ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه ، قریب یکسال از خبر حزن انگیز شهادت سردار سپهبدشهید سلیمانی به دست شقی ترین دشمنان اسلام آمریکای جنایتکار و در راس آن ترامپ خبیث در فرودگاه بغداد که کل آزادیخواهان جهان بشریت  به ویژه امت واحده و بزرگ اسلام و علی الخصوص مردم رشید و شهید پرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار نمود گذشت و اینک این سالگرد با هفته بصیرت و روز وحدت و همدلی و حماسه بزرگ ۹دیماه  مصادف شده است.

قیام خودجوش مردمی در حماسه ۹ دی ماه،،نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود که نشان داد همگان به این درک،فهم و حقیقت عظیم رسیده اند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی افتد.

بدون شک انقلاب اسلامی با پرورش فرزندان جان برکف و شهادت طلب امروز هزاران سردار فداکار و مجاهد فی سبیل الله را تحویل جامعه بشری داده است.

مکتب این اسوه مقاومت و پایداری نمای کاملی از راه روشن انقلاب جهت تحقق تمدن نوین اسلامی و شکل گیری امت واحده ای است که در عصر عسرت و انتظار، مقدمات ظهور منجی غایب را فراهم می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بصیرت و نهم دیماه ، شهادت این مجاهد نستوه و مخلصِ فی سبیل الله را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) مردم شریف و ولایت مدار شهر عشق آباد ، همرزمان و جمیع علاقمندان ایشان و عموم هموطنان تبریک و تسلیت عرض نموده ، علو درجات و حشر با اولیاء الله و شهداء را برای ایشان از درگاه ایزد منان خواستاریم و برای جمیع بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمائیم.

محمود  ملکی (شهردار  عشق آباد)

نهم دیماه سال ۱۳۹۹

http://eshghabadcity.ir/ p=1282
#من_هم_ماسک_میزنم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن