❇️ الان دقیقا چه اتفاقی افتاده که دلار ارزان

❇️ الان دقیقا چه اتفاقی افتاده که دلار ارزان شده ؟!

▪️بنظر شما الان تحریم ها برداشته شده ؟!
ارتباط بانکی ما با دنیا خوب شده ؟!
رویکرد سیاسی ما با دنیا و رفتار متقابل آنها با ما تغییر کرده ؟!
مسولین عزیز درخت دلار پیدا کردند که صبح به صبح دلار بار میده ؟!
اگر واقعا نوسانات دلار دست خود مسولین نیست پس چی هست ؟!
که بهمین راحتی بدون هیچ گونه اتفاقی دلار رو تا مرز ۳۲۰۰۰ بالا بردند بعد بازهم بی اتفاق تر تا مرز ۲۰۰۰۰ پایین میارند ,اینگونه بیرحمانه سیستم معیشتی مردم رو مختل و جیب خودشان رو از این نوسانات پر میکنند.

▪️خوب که فکر میکنم احساس میکنم دولت با بالا بردن دلار, تنور بورس رو داغ کرد و در قله سهام دولتی رو به مردم گرفتار ی که چشم امید به کسب روزی و کمک حال معیشتی از دست این دولتمردان داشتند, واگذار که چه عرض کنم , انداخت و الان هر لحظه اراده کنه همون سهام واگذار شده رو به ۶۰% زیر قیمت از مردم خسته و جان به لب رسیده دوباره خریداری خواهد کرد که به ولله شرط انصاف نباشد که با مردمی که در شرایطی به مراتب سختتر از شرایط جنگ به سبب تورم بالا , وامانده در هزینه های تورمی روزمرگی و معیشتی خود و خانواده , به امید کسب روزی ندای دعوت شما به بورس را لبیک گفتند اینگونه ناجوانمردانه سلاخی بشوند و هیچ صدایی از دعوت کنندگان از باب حمایت برنیاید.

▪️به جرات میتوان گفت کاری که این بزرگواران در خراب کردن بازار سرمایه و فراری دادن سرمایه گذاران از این بازار کردند هیچ دشمن خارجی نکرد!
بعضی وقت ها احساس میکنم شاید واقعا عمدی و قصدی در کار هست که ما از آن بی خبریم و گرنه اینهمه بی خیالی و بی مبالاتی نسبت به مال و سرمایه ی مردمی گرفتار و این حد از بی تفاوتی نسبت به مردمی محجوب و وفادار که همه جوره لوتی وار پای شما ایستادند, قابل درک و باور نیست.

▪️الان که این چند خط صحبت رو برای شما عزیزان می نویسم یاد هزاران وعده ی رنگارنگ رییس جمهور محترم در زمان انتخابات افتادم که کلید ایشان قفل معیشت مردم گرفتار رو نشانه گرفته بود فقط الان دقیقا متوجه نشدم از باب گشایش بود یا از باب زدن قفلی محکمتر!
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن