بسم الله الرحمن الرحیم «خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد

بسم الله الرحمن الرحیم

«خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند»

از همه بزرگوارانی که بنده رو حمایت کردند بی نهایت سپاسگزارم.
حال که تقدیر چنین بود که نتوانم در شورای شهر خدمتتان باشم اما به احترام شما مردم عزیز سر تعظیم فرود آورده و برای اعضای جدید شورای اسلامی شهر عشق اباد توفیقات روز افزون برای خدمت به مردم را از خداوند متعال خواستارم.

به لطف و یاری خداوند متعال سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با مشارکت پرشور آحاد ملت بزرگوار ایران و علی الخصوص مردم همیشه در صحنه شهر عشق اباد در کمال صلح و امنیت برگزار گردید.
این حماسه سیاسی بی نظیر و این حضور مقتدرانه نه تنها زمینه ساز اقتدار ملی و عقب نشینی دشمنان  نظام و انقلاب بوده بلکه راهگشای توسعه وپیشرفت کشور و اعتمادسازی حداکثری میان مردم و مسئولین خواهد بود.
اینجانب تبریک صمیمانه خود را خدمت رئیس جمهور محترم و منتخب ملت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای رئیسی و شما منتخبین مردم در ششمین دوره شورای‌ اسلامی شهر عشق اباد اعلام می دارم و امیدوارم در سایه هم افزایی و تعامل متقابل میان خادمین مردم در نهاد شورا و شهرداری به سمت تحقق اهداف متصور در سند چشم انداز توسعه ایران گام بردارید.
 
استمرار  موفقیتهای شما را از درگاه حضرت حق خواستارم و امیدوارم شورای ششم تسریع بخش روند عمران ، آبادانی و پیشرفت شهری عشق اباد گردد.

 سعید شمسایی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن