‍ ♦️ پرداخت هزینه آب بها چاه های کشاورزی سال

‍ ♦️ پرداخت هزینه آب بها چاه های کشاورزی سال ۹۹ و ۱۴۰۰ استان ملغی شد.

جلسه بررسی و چگونگی طرح احیا و تعادل بخشی سفره های آب زیرزمینی دشت های استان و دریافت موضوع آب بها از چاه موتورهای کشاورزی با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان در سرایان برگزار شد.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم شهرستان های طبس فردوس سرایان و بشرویه در خصوص این جلسه گفت : صدور قبض های چند میلیونی آب بها در هفته های اخیر موجب نگرانی کشاورزان شده بود. که بنظر می رسد در اجرای دستورالعمل اجرایی این قانون دقت کافی نشده ، لذا موضوع در جلسه ای با حضور مدیر عامل آب منطقه ای خراسان جنوبی و مدیر عامل نظام صنفی کارهای کشاورزی استان به میزبانی فرمانداری سرایان بررسی گردید و قرار شد قبض های صادرشده ملغی گردد و در جلسه ای فرمول محاسبه آب بها و تخفیف های در نظر گرفته شده در دستورالعمل با حضور نماینده کشاورزان بررسی و مجدداً تصمیم گیری شود و لذا قبض های آب بهایی که صادر شده بود فعلا ملغی شد.

در این جلسه مقرر شد : اجرای طرح تعدیل پروانه های بهره‌برداری نیز تا سال زراعی آتی متوقف شده و نظام صنفی کارهای کشاورزی به لحاظ کاهش تبعات اجتماعی، افزایش رضایت کشاورزان و نیز دستیابی به هدف حفظ سطح آب های زیر زمینی، پیشنهادات خود را برای اجرای بهتر این طرح به شورای حفاظت از منابع آب استان اعلام کند.

در این جلسه مدیر عامل آب منطقه ای استان، فرماندار سرایان، اعضای هیأت مدیره نظام صنفی امور کشاورزی استان و تعدادی دیگر از مدیران استان و شهرستان سرایان حضور داشتند.

✍ روابط عمومی و رسانه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی – سرایان

majidnasiraei.ir/ p=2955

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

✅ @nasiraei_ir
www.majidnasiraei.ir
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن