‍ رشد ۱۱۸ درصدی جابجایی مسافر در راه آهن شرق مدیرکل

‍ رشد ۱۱۸ درصدی جابجایی مسافر در راه آهن شرق
مدیرکل راه آهن شرق گفت: طی ۱۱ ماه سال جاری جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن شرق ۱۱۸ درصد رشد داشته است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق: مهندس رضا شرقی با بیان اینکه در سال جاری ۲۲۱ هزار و ۶۰ نفر توسط این اداره کل جابجا شده اند گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۰۱ هزار و ۴۳۹ نفر جابجا شده بودن ۱۱۸ درصد رشد دارد که نشان از استقبال مسافران و تلاش کارکنان این اداره کل دارد.
وی افزود: هشت رام قطار مسافری کرمان – مشهد( ۲ رام)، بندرعباس – مشهد( ۲ رام)، یزد – مشهد، شیراز – مشهد، طبس – تهران و خواف – تهران در این محور به مردم مشغول خدمت رسانی هستند.
مدیرکل راه آهن شرق ادامه داد: در حال حاضر در راه آهن شرق امکان جابه‌جایی مسافران از تمامی شهرهای استان خراسان جنوبی نیز وجود دارد که شهروندان سایر شهرهای خراسان جنوبی می‌توانند با خودرو به طبس مراجعه کرده و با پارک خودرو در پارکینگ های موجود ادامه سفر خود را با قطار انجام دهند.
وی: با بیان اینکه قطارهای با کیفیت مناسب و بالا در این محور تردد کرده و مسافران را جابه‌جا می‌کنند و با اشاره به فضای فیزیکی مناسب و جایگاه مطلوب ایستگاه های این اداره کل گفت: در حال حاضر دفاتر فروش بلیت های قطار در اکثر شهرها فعال است که امکان افزایش نیز وجود دارد.

✍ روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق

#راه_آهن_شرق
@Sharghrai
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن