‍ بسم الله الرحمن الرحیم این سلسله و شجره‌ی خبیثه‌ی ملعونه،

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

این سلسله و شجره‌ی خبیثه‌ی ملعونه، دهان ها را با پول می بندند، این بندگانِ پول و بندگانِ دنیا، نمی گذارند کسی علیه‌ اینها حرفی بزند، اعتراضی بکند.

(امام خامنه ای مدظله العالی، ۱۷/۰۶/۹۵)

شیعه در تاریخ با عدالت خواهی و قیام در برابر ظلم و ستم شناخته شده است. هویت تشیع از قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در کربلا نشأت گرفته که حاضر به تسلیم در برابر ستم و ظلم و زورگویی نشد و خون پاک خود را پای نهال آزادگی و حریّت که به شیعه هویت می بخشد ریخت.

شیعیان به خاطر حمایت از آزادی و مبارزه باظلم، ستم و استبداد و حمایت از حق گویان و مستضعفین شهره تاریخ هستند و تاریخ این گواهی را می دهد که تشیع با آبیاری از خون جوانانش به حیات و روند تکاملی خود ادامه داده است.

حکومت جنایت پیشه آل سعود در اقدامی بی سابقه در یک روز هشتاد و یک نفر را به سبک قرون وسطایی توسط جلادان خود گردن زد که از آن میان چهل و یک نفر از شیعیان قطیف بودند که به جرم اعتقاد و تشیع به شهادت رسیدند و نیز در بین شهدای شیعه کودک و نوجوان دوازده تا هجده ساله هم مشاهده می شود. سازمان های حقوق بشر و دموکراسی این جنایت را محکوم نکردند و از کنار آن رد شدند چرا که تامین منافع آمریکا و اروپا از حقوق بشر و خون انسان ها مهم تر است اما رسوایی و ننگ این جنایت بر چهره آل سعود و مدعیان حقوق بشر و دموکراسی غربی در تاریخ خواهد ماند. دوران، دروان حکومت حاکمان ظالم، مملو از جنایات، ظلم و ستم و نادیده گرفتن حقوق انسانی علیه مخالفان است، و متأسفانه چنان مصونیتی دارند که در مقابل هیچ کس، نیازی به پاسخگویی احساس نمی کنند.

کانون فرهنگی تبلیغی موقوفه مهدوی عشق آباد، ضمن محکوم کردن این جنایت، این مصیبت جانکاه را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر “عجل الله تعالی فرجه الشریف”، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، شیعیان ستم دیده و خانواده های عزادار تسلیت و رضوان ورحمت الهی را برای آن مظلومان مسئلت دارد.

أللّهُمَّ اشغَلِ الظّالِمِینَ بِالظّالِمِینَ وَ اجعَلنَا مِن بَینِهِم سَالِمِین.

#کانون فرهنگی تبلیغی موقوفه مهدوی عشق آباد
ارسال شده توسط:Azizallah
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن