✳️حجه الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد

✳️حجه الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد در ادامه افزودند روستاییان ما همیشه در دو بُعد کشاورزی و دامداری تولید کننده بودند و علاوه بر نیاز خودشان نیاز دیگران را هم برطرف می‌کردند و در عرصه اقتصادی کمک کار منطقه بودند ولی الان هم در بُعد کشاورزی و هم دامداری مشکلات عدیده‌ای دارند.در مسائل و مشکلات کشاورزان عزیز ما سفر مدیران استانی را به این منطقه داشتیم که آمدند و حرف نمایندگان کشاورزان عزیز ما را گوش دادند این جای تقدیر و تشکر از همه عزیزان را دارد .
فقط عزیزان ما مسئولین محترم توجه داشته باشند در بحث کشاورزی به فکر راه حل برای این مشکلات باشند طوری نباشد که تصمیمی گرفته شود که همه فشارها روی کشاورزعزیز ما باشد.
❇️ایشان در خصوص آب شرب روستا ها نیز بیان داشتند. :در بحث آب شرب هم خوب الحمدالله اکثر روستاها از این نعمت برخوردار هستند فقط تعداد اندکی از روستاهای ما که با ما هم در تماسند که در این مسئله مشکل دارند چون آب شرب آنها به صورت سیار صورت می‌گیرد. ما هم به مسئولین محترم هم حرف مردم را گزارش می‌دهیم ان شالله در این زمینه هم هرچه سریع‌تر با بهترین تدابیر مشکل آب این روستاها هم حل بشود.
❇️خطیب جمعه عشق اباد یادآور شد مسئولین محترم توجه داشته باشید اگر مشکل روستاییان حل شود مهاجرت این عزیزان به حاشیه شهرها اتفاق نمی‌افتد و باعث خالی شدن روستاها نمی‌شود که در این صورت امنیت منطقه به خطر می‌افتد.اگر روستاها خالی از سکنه شوند عزیزان نیروهای امنیتی ما می‌دانند تامین امنیت در منطقه سخت خواهد شد. انشالله مسئولین مربوطه اهتمام ویژه به این مسئله داشته باشند و بدانند حل مسائل بخش دستگردان اهتمام ویژه مسئولان را می‌طلبد.
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن