رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی تأکید کرد: لزوم بکارگیری

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی تأکید کرد:
لزوم بکارگیری روش‌های نوین اطلاع‌رسانی در جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: اطلاع‌رسانی در مورد انتخابات باید با استفاده از روش‌های نو باشد تا به افزایش مشارکت مردم و جوانان منجر شود که این موضوع را در دستورکار قرار داده‌ایم.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ مهدی مرادی در برنامه رادیویی ذربین شبکه خاوران خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف کمیته اطلاع‌رسانی، اقدام در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و تلاش ما در این زمینه به جد ادامه دارد.
وی عنوان کرد: باید این کمیته ظرفیت رسانه‌ها را شناسایی و بهره‌برداری کند تا بتواند پوشش انتخاباتی خوبی داشته باشد و هم بتواند در فرآیند مستندسازی موفق باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری با بیان اینکه در کمیته اطلاع‌ رسانی انتخابات اطلاعیه‌های ارسالی از سوی وزات کشور را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم، بیان کرد: کانال‌های انتخاباتی ویژه توسط صدا و سیما طراحی شده که کار خوب ارزشمندی است و قرار است هر حوزه انتخابیه‌ یک کانال انتخاباتی داشته باشند تا مردم بتوانند به سهولت به اخبار و اطلاعات دسترسی پیدا کنند که این موضوع نقش مؤثری در انتخاب نامزد های اصلح هم دارد.
مرادی با اشاره به تعامل خوب و مناسب با رسانه‌ها و صدا و سیمای استان و شناسایی ظرفیت‌ های این حوزه، بیان کرد: یکی دیگر از وظایف کمیته اطلاع‌رسانی رصد و تحلیل فضای رسانه‌ای است.
وی با اشاره به برگزاری جلسات مشورتی خاص توسط کمیته‌ اطلاع‌ رسانی و اینکه چه اتفاقاتی را باید رقم بزنیم و چه افرادی باید به ما کمک کنند، بیان کرد: تیم رصد، پایش و ارزیابی این کمیته، وظیفه رصد و پایش فضای مجازی و رسانه‌ ها را به عهده دارد.
مرادی به تشکیل تیم تولید محتوا در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات اشاره کرد و گفت: بسیج رسانه در این زمینه ورود پیدا کرده و به همت این حوزه و سایر رسانه‌ها محتواهای مناسبی در حال تولید و انتشار است. 
به گفته وی؛ تیم رسانه‌ای مردمی هم شکل گرفته و برای ارتباط مستقیم این تیم با مردم و عرضه تولیدات آن، پویش‌های مختلفی را طراحی خواهیم کرد.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تأکید کرد: شعار کمیته اطلاع‌رسانی سرعت، دقت و صحت است.
وی با اشاره به عدالت تبلیغاتی نامزدها هم گفت: دستورالعملی از سوی ستاد انتخابات صادر شد که تبلیغات نامزدها در کل استان توسط یک کمیته خاص برنامه‌ریزی و طراحی می شود و بر مبنای عدالت، نامزدها در فضاهای خاصی که طراحی خواهد شد تبلیغات خود را انجام می دهند.
مرادی به وجود ۲۶ پایگاه نماز جمعه در استان اشاره کرد و گفت: استاندار تاکنون در تمام ۱۱ شهرستان حضور داشتند و خدمات نظام و دولت را تبیین و مطالبات مردمی را پاسخگویی کرده اند.
وی با اشاره به انجام سفرهای بخشی استاندار ادامه داد: به بخش‌ها هم تاکنون سفرهای زیادی انجام و مطالبات مردم پیگیری و اقدامات دولت تشریح شده که نقش مؤثری در امید آفرینی دارد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری از نشست‌هایی که با مسئولان رسانه‌ ها و روابط عمومی‌ها داشته گفت و اظهار داشت: تورهای رسانه‌ای در راستای تبیین اقدامات دولت و نظام و با هدف امیدآفرینی طراحی شده و تاکنون تور رسانه‌ای در شهرستان های طبس و قاین برگزار شده‌است.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اظهار امید واری کرد: مردم خراسان جنوبی همانند گذشته در مشارکت سیاسی در سطح کشور پیشگام باشند.
مرادی با بیان اینکه  از اقدامات خوبی که در دولت سیزدهم دنبال می‌شود تلفیق میز و میدان است، بیان کرد: مسئولان ما با حضور در میدان مشکلات مردم را از نزدیک بررسی می‌کنند و لذا راحت تر می‌ توانند راهکار ارائه دهند و استاندار خراسان جنوبی در این زمینه پیشگام است.
وی از رسانه‌های استان خواست گفتمان قانون‌مداری و اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند، چرا این موضوع باعث ترغیب مردم به حضور پای صندوق‌های رأی می‌شود.
مدیرکل حوزه استاندار افزود: فعالین فضای مجازی هم به گونه‌ای عمل کنند تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رقم بخورد.
وی با تأکید بر تبیین اقدامات نظام و دولت در راستای امید آفرینی هم گفت: در این راستا افراد شاخص زیادی از جمله سخنگوی دولت، سخنگوی وزارت امور خارجه و مدیر شبکه سه سیما را به استان دعوت کرده‌ایم.
به گفته وی؛ باید فضایی را ایجاد کنیم که مردم ترغیب شوند در انتخابات شرکت کنند لذا در ایام نزدیک به انتخابات ما نیاز به تهییج داریم.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن