پیام تسلیت شهردار و کارکنان شهرد?…

پیام تسلیت شهردار و کارکنان شهرداری در سالروز عروج ناگهانی و ناباورانه خدمتگزاران شهر عشق آباد در صانحه دلخراش تصادف سال ۱۳۸۴
 

مهندس ملکی (شهردار عشق آباد) و کارکنان شهرداری طی پیامی سالروز عروج ناگهانی و ناباورانه خدمتگزاران شهر مرحومان : محمود ثقفی (شهردار فقید شهر عشق آباد) ، رضا حسین پور مقدم (نائب رئیس فقید شورای اسلامی شهر عشق آباد) و مرحوم ابراهیم حسن پور از خادمین و پرسنل شهرداری را به مردم محترم و قدرشناس شهر عشق آباد و خانواده های این مرحومان تسلیت عرض نمود/

 
بنا به گزارش روابط عمومی شهرداری عشق آباد : متن این پیام بدین شرح میباشد:
 

((انا لله و انا الیه راجعون))

 

کاش آن شب را نمــی آمد ســحر                  کاش گــم در راه پیک بــد خبر

ای عجب کان شب سحر اما به ما                  تیــــره روزی آمـد و شام دگــر

دیــده پر خون از غم هجــران و او                   با لب خندان چه آسان بر سفر

 

اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست. 

بسیارند انسان هایی که رفته اند. اصلاً رفتن و نماندن یک اصل و سنت الهی است؛ و «لاَ تَبْدِیلَ لِخَلْقِ الله»، ولی به قول حافظ، تفاوت در بار امانت کشیدن است.
بعضی رفتن ها، نام رحلت می گیرند، بعضی نام درگذشت. بعضی هم می گویند، رفتنی بود، عمرش به دنیا نبود. بعضی رحلت ها جانسوزند، بعضی رحلت ها غم بارند و بعضی حسرت آور. بزرگان و نواندیشانِ شجاعِ دنیا، رفتنشان جور دیگری است، شاید از همان رحلت های غم بار یا حسرت آور باشد. 
کمتر کسی است که حادثه شبانگاه روز چهاردهم آذرماه سال ۱۳۸۴ را بیاد نداشته باشد. آن غروب غمگین و باورنکردنی را که شهر عشق آباد را در سوگ و ماتم کشاند . 
              وقتی برای آخرین بار خادمان این شهر از پیش ما عازم مأموریت شدند ، باورمان نمیشد فرشته هایی پاک و معصوم با کوله باری از صبر ، درد ، مقاومت ، ایمان ، ایثار و خدمت با قاصدک مرگ ، راه سفر در پیش گرفته اند!! و اگر نبود امر خداوند مبنی بر این که در فقدان عزیزان خود صبر پیشه کنیم ، هر آئینه بیم آن میرفت که آدمی در مصیبت بهترین عزیزان خود سر از گریبان غم بر ندارد . 
              علیرغم گذشت بیش از ۱۲ سال هنوز باورمان نمیشود  از پیش ما رفته اند و دیگر در پیش ما نیستند . هنوز سخت است بپذیریم آن لبخندها و مهربانی های همچون دانه ای در زیر خاک خفته است . اما یقین داریم یادشان در ذهن تک تک آدم های این شهر جوانه خواهد زد و نام و نشانشان ، درختی سبز و تناور خواهد شد

            بدینوسیله سالروز عروج ناگهانی و ناباورانه خادمان عزیزمان: مرحومان مغفوران شادروان: شهردار فقید شهر (مرحوم محمود ثقفی) ، نائب رئیس شورای اسلامی شهر( مرحوم رضا حسین پور مقدم) ، راننده شهرداری (مرحوم ابراهیم حسن پور) را که عمری را در عرصه ها و جایگاههای مختلف در راستای خدمت به مردم این شهر از هر کوششی دریغ ننموده و خود را وقف مردم میدانستند و ، در اثر صانحه دلخراش تصادف در محور یزد – طبس به مردم قدرشناس شهر عشق آباد ، خانواده های این عزیزان و تمامی مسئولین خدمتگزار شهر عشق آباد تسلیت عرض نموده ، از درگاه ایزد متعال برای آن عزیزان سفر کرده رحمت ، مغفرت و علو درجات واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت مینماییم.

یادشان همواره گرامی ، و راهشان پر رهرو باد.

محمود ملکی (شهردار عشق آباد)

چهاردهم آذرماه سال ۱۳۹۶

عشق آباد خبر
@eshkabar

جهت دیدن عکسهای آن مرحوم به سایت شهرداری مراجعه کنید
http://eshghabadcity.ir/index.php?newsid=329
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن