‍ مراسم افتتاحیه اجرای طرح های فلورایدتراپی دندان دانش آموزان

‍ مراسم افتتاحیه اجرای طرح های فلورایدتراپی دندان دانش آموزان و مکمل یاری آهن و ویتامین D در دبیرستان نمونه دولتی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) برگزار شد.

در این مراسم دکتر رستمی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان طبس به اهمیت سلامت دهان و دندان و مشکلات ناشی از کم خونی و فقر ویتامین D در دانش آموزان اشاره کرد و این دو طرح را از اقدامات مهم وزارت بهداشت و درمان برای حفظ و ارتقاء سلامت دانش آموزان دانست.

امینی معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طبس نیز طی سخنانی بر لزوم حفظ سلامت دانش آموزان و تاثیر آن در پیشرفت تحصیلی آنان تاکید و از خدمات مرکز بهداشت در این زمینه تشکر کرد.

احمدی مدیر دبیرستان نمونه دولتی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) نیز با تأکید بر با یادآوری اهمیت نقش سلامت دانش آموزان در موفقیت آنان در امور تحصیلی با تشکر از زحمات کارشناسان بهداشتی، دانش آموزان را به رعایت نکات بهداشتی توصیه کرد.

در پایان این مراسم سوالاتی در زمینه های مختلف بهداشتی مطرح و به دانش آموزانی که بهترین پاسخ را دادند، جوایزی از طرف مرکز بهداشت اهدا شد. سپس با انجام فلورایدتراپی تعدادی از دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و توزیع قرص های آهن و ویتامین D بین آنان، اجرای این دو طرح در مدارس سطح شهرستان طبس رسما کلید خورد.
عشق اباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن