#حمایت_از_گزینه_شورای_ائتلاف بسم الله الرحمن الرحیم #هستیم_بر_آن_عهد_که_بستیم «راه طی‌شده فقط قطعه‌ای از مسیر

#حمایت_از_گزینه_شورای_ائتلاف

بسم الله الرحمن الرحیم
#هستیم_بر_آن_عهد_که_بستیم

«راه طی‌شده فقط قطعه‌ای از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمانهای بلند نظام جمهوری اسلامی است. دنباله‌ی این مسیر که به گمان زیاد، به دشواریِ گذشته‌ها نیست، باید با همت و هشیاری و سرعت عمل و ابتکار شما جوانان طی شود. #مدیران_جوان، #کارگزاران_جوان،#اندیشمندان_جوان، #فعالان_جوان، در همه‌ میدانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیت دهند، از تجربه‌ها و عبرت های گذشته بهره گیرند، #نگاه_انقلابی و #روحیه‌_انقلابی و #عمل_جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی بسازند.»

کشور ما، پس از ۴۰ سال پایمردی ملت بزرگ ایران و در سایه رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، به جایگاهی رفیع و نقطه ای تاریخی دست یافته است. پیشرفت ایران عزیز ما، در برخی حوزه ها همچون مردم سالاری، استقلال سیاسی، شتاب علمی و قدرت بازدارندگی، اعجاب جهانیان را برانگیخته و از سوی دیگر، در برخی زمینه ها همچون اقتصاد ملی و کارآمدی اداری، با نقطه مطلوب، فاصله ای طولانی و البته پرشدنی دارد. بر همگان مبرهن است که امروز، #دیگر_زمان_آزمون_و_خطا_نیست. در این دوران گذار از تثبیت انقلاب اسلامی به تشکیل جامعه ای تمدن ساز، باید بیش از هر زمان دیگری، تمام توان و ظرفیت کشور، صرف پیشبرد امور مردم، اعتلای راهبردها، کارآمدسازی ساختارها، بهینه سازی فرآیندها و بازنگری در مسائل و نقصان ها باشد.

اکنون با کلید خوردن مراحل اجرایی و قانونی اولین انتخابات در دوران #گام_دوم_انقلاب، کارهای زیادی انجام گردیده . مجلس شورای اسلامی، ریل گذار کشور و در راس امور است و باید عصاره فضایل ملت باشد. مجلس کارآمد، دولت را پاسخگو می کند و از همین روست که به نظر می رسد نقطه آغاز تحول در نظام مدیریتی کشور، مجلس شورای اسلامی باشد.

نظر به موارد پیش گفته، چندین ماه است که جمع بزرگی از چهره های انقلابی و شاخص شهرستان اعم از پیشکسوتان و جوانان فعال و انقلابی گرد هم آمده و با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و هماهنگی و دعوت از تمام اضلاع جریان انقلاب، «#شورای_ائتلاف_نیروهای_انقلاب_اسلامی» را تشکیل داده اند. #وحدت_فراگیر، تاکید بر حضور جوانان و اهمیت ویژه برای فعالیت آنان از #مهمترین_شاخصه های این ائتلاف است،

لذا ما اهالی روستای #شیرآباد از زحمات و پیگیری ها و برگزاری جلسات بسیار حساس، #منصفانه و فشرده که الحق و الانصاف بدور از هیچ چشم داشت و خالصانه توسط آن شورای محترم برگزار گردیده است و به‌ دنبال این بوده که برترین کاندیدای کارآمد و انقلابی را شناسایی کرده و طی جلسات مکرر با آن بزرگواران ، کاندیداهای محترم نیز با بیان دیدگاه های خود و در نهایت امضاء #میثاق_نامه_متعهد_به_توافق_و_همدلی و در نهایت #اجماع_نهایی بر یک کاندیدا گردیده اند، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

ضمن #حمایت از ساز و کار #شورای_ائتلاف_نیروهای_انقلاب شهرستان ، تصمیم و اجماع صورت گرفته جهت اجماع بر یک کاندیدا ، حمایت همه جانبه خود را برای پیروزی #گزینه_نهایی_ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام و از تمام دلسوزان انقلاب در مجموعه شهرستان و دیگر کاندیداهای عزیز جبهه انقلاب و حامیان آنان میخواهیم، طبق #میثاق_نامه صورت گرفته برای ادامه کار و پیروزی نهایی اقدام نمایند. ان شاء الله
#مجلس_شورای_اسلامی
#به_ائتلاف_پایبندیم

مردم ولایتمدار،شهیدپرور و انقلابی روستای #شیرآباد

@eshkabar
ارسال شده توسط:سیدمهدی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن