نوشته #سیدحمیدشکیبی یادگار شادروان سید ماشاله شکیبی : اینجانب ضمن همکاری

نوشته #سیدحمیدشکیبی یادگار شادروان سید ماشاله شکیبی :

اینجانب ضمن همکاری مستمر با #دکترحمیدیزدانیان از سال ۱۳۸۲ تاکنون، دلیل حمایت را در صداقت، تجربه عملی ایشان، قدرت مطالبه گری و سلامت روحیه می دانم.

به نام خداوند حق و صلح

به: مردم عزیز شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه

در دوران پیچیده ای قرار داریم. اوضاع نابسامان سیاست خارجی کشور، توزیع ناعادلانه ثروت و منابع و توسعه شدید فقر در کشور، ایجاب نموده است تا مردم برای تعیین تکلیف این وضعیت نماینده ای را انتخاب نمایند که در کنار حس شدید وطن پرستی و مطالبه گری، ضمن برآورده کردن خواسته های مردمی در تمام اقشار جامعه، تخصص لازم و کافی برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی (غیربومی) و جلوگیری از حیف و میل سرمایه های مادی و معنوی را داشته باشد.
مردم عزیز، طی روزها و ماهها و سالهای گذشته شاهد از دست دادن عزیزان و بزرگان و نخبگانی بودیم که تمام همّت و نفس خود را فدای آبادانی شهرستانهای حوزه انتخابیه نمودند که تعدادی در قید حیات نیستند و بسیاری نیز از شهرها مهاجرت نمودند و تنها از نام ایشان در مجالسی که نیاز به رأی مردم برای یک دوره ده روزه دارند اسم برده میشود.
اینجانب به عنوان فرزند یکی از این اسامی و مانند سایرین، در همین جا اعلام مینمایم اگر به صحنه حمایت از کاندیدایی ورود نموده ام دلیل و شاهد بر این است که برنامه های سردار سازندگی استان را پس از فوت ایشان در مسیری انحرافی و تنها برای سوءاستفاده هایی از مردم لمس میکنم که قشر فرهیخته و مردمی شهرستانها این موضوع را عملاً شاهد بوده اند. مردم عزیز، مرحوم شکیبی، مرحوم واعظ طبسی، مرحوم حائری و افراد دیگری که در مجالس نام برده میشوند تنها برای اینکه یادشان در مجالس زنده باشد فعالیت نکردند و فقط برای آنچه وظیفه الهی و ساختاری و اجرائیشان بوده است انجام وظیفه نمودند. ای کاش فلسفه شهادت و همّت الهی در بین ما به زیبایی تعریف می شد.
مردم عزیز، ضمن تشکر و قدردانی همیشگی از شما عزیزان، لازم میدانم اشاره کنم با یادآوری این اسامی و نام بردن از طرحها و ایده ها و فلسفه های این اسامی در فقط و فقط دوران انتخابات، دردی از مشکلات مردم دوا نمیشود و نخواهد شد همانطور که در سالهای گذشته هم نشد. مشکلات کشور در سالهای گذشته بر همگان تحمیل شده است، ولی اگر قرار باشد نظاره گر این نابسامانی در کشور باشیم و تنها به فکر فرج اتفاقی در آینده باشیم مطمئناً خودمان بر سر خودمان کلاهی بزرگ گذاشته ایم.
♉️ اینجانب ضمن همکاری مستمر با #دکترحمیدیزدانیان ( #فرزندایران ) از سال ۱۳۸۲ تاکنون، دلیل حمایت را در صداقت، تجربه عملی ایشان، قدرت مطالبه گری، برآورده کردن نیازهای سالم و صادقانه مردمی، تجربه بسیار بالا در جذب سرمایه های خارجی در بدترین شرایط سیاسی و سلامت روحیه می دانم که بر خود نیز اطمینان دارم که بسیاری از دوستان همفکر بنده نیز این مسایل را می دانند و مطمئناً ادامه راه اسامی ذکرشده، اهم مأموریت های ما می باشد.
حال چرا در اینچنین وضعیت بحرانی در کشور و کشمکش-های پیش رو، تصمیم گیری مردمی تبدیل به تصمیم گیری پدر سالارانه شده است، جای تأمل دارد و نیاز است تا مردم عزیز نیز مطالبه گری نمایند تا انتخاباتی مردمی نه دستوری داشته باشیم و فردای فرزندان خود را خودمان مشخص کنیم. ساختار مردمی کشور ( به دور از جناح های سیاسی) در حال حاضر مبتنی بر ارائه طریق توسط بزرگان و انتخاب توسط مردم است و انتخاب صرف فردی از جناح خودمان توسط چند تفکر سیاسی و جدا از مردم، نتیجه ای جز عقب ماندگی نخواهد داشت.
عرصه انتخابات تنها جایی است که مردم می توانند مطالبه خود را پیگیری کنیم و فاصله حاکمیت و مردم را تا حد امکان کاهش دهیم. حاکمیت نیز دردهای مردمی را از طریق یک شخص مناسب مطالبه گر دریافت کنند.
مردم عزیز: افرادی که در بالا نام برده شد هرچند به یک طیف سیاسی احترام می گذاشتند ولی مراعات و هدف خود را مبنی بر توسعه حوزه انتخابیه محروم خود و توزیع عادلانه داشتند و لاغیر.
مردم عزیز در روزهای اخیر تصمیماتی عجولانه در حوزه انتخابیه گرفته شده است. این امر جدای از عدم احترام به رأی مردم، مطمئناً حضور مردم را کم رنگ تر خواهد کرد.
عزیزان اگر قرار بر این بود که تعدادی منتخب برای مردم، اصلح را انتخاب نمایند چرا انتخابات مردمی؟ این امر ما را یاد مسایلی در دوران انتحابات تشریفاتی و انتصابی می اندازد.
مردم عزیز انتخاب خود را مستقلانه و مبتنی بر اراده خود انجام دهید و اصلحی را انتخاب کنید تا منافع شهرستان از جمله توسعه، اشتغالزایی، توزیع عادلانه منابع و ثروت و هر آنچه به فعالیتهای مردمی و غیر دولتی است را مطالبه و به سرانجام برساند. انشاله

✍با احترام #سید_حمیدرضا_شکیبی

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن