اعلام سامانه های غیر حضوری مخابرات منطقه خراسان جنوبی در

اعلام سامانه های غیر حضوری مخابرات منطقه خراسان جنوبی در مصاحبه با صدا وسیما
درراستای پیشگیری ازشیوع بیماری کرونا، سرپرست مخابرات منطقه خراسان جنوبی طی گفتگو با صدا و سیما ، سامانه‌ها و درگاههای مختلف خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران برای عدم مراجعه حضوری مردم به مراکز مخابرات منطقه خراسان جنوبی را تشریح نمود.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی، آذری نصرآباد از تمامی مشترکین مخابرات منطقه خواست : جهت کاهش تردد در اماکن عمومی و حفظ سلامت خود، از خدمات غیرحضوری ۲۰۰۰ ” ۲۰۲۰″ ۲۰۱۰ ، وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir ، خرابی تلفن ثابت ۲۰۱۱۷ و شماره گیری #۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات غیرحضوری هستند استفاده نمایند.
وی افزود: سامانه غیر حضوری خدمات تلفن همراه اول نیز با شماره گیری ۹۹۹۰ از طریق تلفن همراه و ۰۹۱۲۹۹۹۰ از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد.
وی برای پیشگیری از احتمال مبتلا شدن به ویروس کرونا، به طرح ” در خانه بمانیم ” اشاره کرد و گفت برای تمام مشترکین ADSLمخابرات منطقه ۱۰۰ گیگ اینترنت ثابت رایگان بصورت اتوماتیک فعال شده است .
آذری گفت: برای دریافت اینترنت ثابت رایگان مخابرات، نیازی به انجام کار خاصی توسط کاربر و یا حضور در مخابرات نیست و این بسته به صورت خودکار برای همه مشترکین دارای سرویس ADSL فعال شده است که همشهریان عزیز می توانند از آن استفاده کنند.
وی افزود: مخابرات منطقه با ارائه تمام خدمات ممکن، سعی نموده که از تردد های غیر ضروری شهروندان و مشتریان به منظور دریافت خدمات، پیشگیری کند تا نقشی مهمی در عدم انتشار بیماری کرونا در سطح جامعه ایفا کند و احتمال ابتلا به بیماری کاهش یابد.

روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان جنوبی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن