‍ جناب آقای #مهندس_محمود_ملکی شهردار شریف و فرهیخته شهر #عشق_آباد خدمات

‍ جناب آقای #مهندس_محمود_ملکی شهردار شریف و فرهیخته شهر #عشق_آباد
خدمات و توفیقات بی شمار شما در توسعه همه جانبه شهر #عشق_آباد باعث گردیده شهرداری از یک مجموعه صرفاً خدماتی به یک نهاد فرهنگی – اجتماعی تبدیل شود
این تغییر رویکرد میسر نمی شد مگر به همت ، تلاش ،تفکر ، تدبیر و مدیریت بی بدیل حضرتعالی و همکارانتان که تحسین همگان را بهمراه داشته است.

اکنون که با درایت و کار آمدی شما چهره شهر دگرگون شده است شهروندان افق های وسیعتری را به نظاره نشسته اند و در آرزوی فرداهای بهتر گام برمیدارند.

قطعاً در چنین شرایط بحرانی یکی از دستگاه‌هایی که باید در کنار کادر بهداشتی و درمانی، تمام امکانات خود را برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از ابتلای شهروندان به بیماری covid-۱۹به‌کار بگیرد، شهرداری است و شهرداری عشق آباد نیز با توجه به وظیفۀ ذاتی که در این زمینه دارد، از همان روزهای نخست که شیوع این بیماری در کشور اعلام شد، تمام امکانات خود را برای مقابله با این ویروس کرونا و ابتلای شهروندان به بیماری covid-۱۹ بسیج کرد که خوشبختانه شاهد آن هستیم که شهر عشق آباد تاکنون جز معدود شهرهای #سفید می باشد.

اگر چه با این همه خدمت، هر روز، روز شماست اما بر خود وظیفه میدانیم روز شهردار را به شما تبریک عرض نموده و از تلاش های خالصانه شما و همکارانتان تقدیر و تشکر می نمائیم.
تحریریه کانال خبری عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن